MotorInfo

Mercedes se změnil na koncertní síň

23.8.2012 17:17
Mercedes se změnil na koncertní síň

Český národní symfonický orchestr rozezvučel vozy Mercedes-Benz.

Agentura Mark BBDO natočila reklamu na systém ozvučení ve vozech Mercedes-Benz s Českým národním symfonickým orchestrem. Mercedes-Benz Česká republika tak spouští další vlnu kampaně, která mění vnímání značky Mercedes-Benz. „Většina lidí vidí za značkou špičkovou techniku a prémiové vozy. Touto kampaní ale chceme dokázat, že uvnitř vozů Mercedes-Benz se skrývá mnohem více,“ říká k tomu Radovan Chrz, marketingový manažer značky. „Mercedes je aktivní v mnoha oblastech a jednou z nich je kultura. Sponzorujeme ČNSO a proto bylo přirozené spojit toto špičkové hudební těleso a naše aktivity v kulturní oblasti se zvukovým výkonem našich vozů,“ dodává.

Agentura Mark BBDO na základě tohoto spojení přišla s nápadem uspořádat koncert ČNSO ve vozech Mercedes-Benz. V pondělí 13. srpna brzy ráno se zaplnilo Hradčanské náměstí v Praze hudebníky s  jejich nástroji, vozy Mercedes-Benz a tóny skladby Wolfganga Amadea Mozarta. Orchestr řídil přímo z vozu SLS AMG světoznámý český dirigent, držitel Řádu britského impéria, pan  Libor Pešek.

Jak to celé dopadlo, můžete zjistit na www.mytyfakta.cz. Spot je součástí nové sekce platformy Mýty fakta – Podívejte se znovu, která uživatele seznamuje s aktivitami značky Mercedes-Benz v oblasti kultury, ekologie a bezpečnosti.