Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Mazda Motor Europe oznámila jmenování Jerome de Haana na pozici Director Public Relations – tedy na pozici šéfa Public Relations pro celou Evropu.
Jerome de Haan má téměř dvacetiletou manažerskou praxi v automobilovém průmyslu, posledních devět let z toho pracoval pro Mazda Motor Europe. Do oddělení Public Relations přechází z pozice Regional Director Mazda Cetral and South East Europe, kterou vykonával tři roky. Dříve pracoval jako generální ředitel Mazdy ve Švýcarsku a ředitel evropské distribuce v centrále Mazdy v Leverkusenu. Než přešel do Mazdy, pracoval pan de Haan v německém Nissanu na několika manažerských pozicích.
Jerome de Haan (53), je Kanaďan s holandskými kořeny. V Kanadě získal titul BA v chemii na McMaster University. V roce 1984, před odchodem do Evropy, pak dokončil MBA na univerzitě Queens. Mluví plynně anglicky, holandsky a německy.