Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Zpráva agentury London Economics dokumentuje ekonomické a sociální přínosy přítomnosti značek Hyundai a Kia v Evropě.
Zpráva, zveřejněná touto přední evropskou ekonomickou poradenskou agenturou, nezávisle potvrdila přínos skupiny Hyundai Motor Group pro evropské hospodářství. Zpráva s titulem „Ekonomické a společenské přínosy přítomnosti značek Hyundai a Kia v Evropě“ uvádí, že až 268 000 lidí vděčí za svou práci přítomnosti obou značek v Evropě. Značky Hyundai a Kia odvedly během roku 2011 evropským vládám celkově téměř 1,7 miliardy euro na daních, včetně cel a daní z příjmu a prodeje, čímž dále podpořily místní ekonomiky.
Výrobní závody v České republice (Nošovice) a na Slovensku (Žilina) dohromady pořizují od dodavatelů zboží v hodnotě 4,8 miliardy euro, z toho připadá 3,4 miliardy euro (72 %) na dodávky z evropských zemí.
Zpráva také zdůrazňuje, že v Evropě je realizována kompletní škála aktivit skupiny Hyundai Motor Group od výzkumu a vývoje až po prodej. Prodejní síť pokrývající všechny členské státy EU a EFTA přispívá k evropskému HDP částkou 2 miliard euro.
Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Tato zpráva potvrzuje, že úsilí skupiny Hyundai Motor Group podporovat Evropu – její obyvatele a ekonomiku – je intenzivnější než kdy jindy. Naše multimiliardové investice v tomto regionu zvýšily kvalitu našich produktů i služeb a přinesly nové příležitosti pro zaměstnance, přímo i nepřímo. Chceme, aby Evropa byla z dlouhodobého hlediska úspěšná, protože jejím srdcem jsou naši lidé a aktivity."