MotorInfo

Live the Life RX

10.3.2016 15:23
Live the Life RX

Společnost Lexus zveřejnila 360° video, které zájemcům umožňuje ponořit se do imerzivního představení a stát se neviditelným členem produkčního týmu.

Osobním průvodcem v rámci interaktivního video o délce 6 minut je herec Jude Law. Hollywoodská hvězda společně s týmem expertů ze světa imerzivního divadla bez předchozího upozornění vtahuje diváky do ‘Live the Life RX’ – světa luxusu, nadšení a vzrušujících zážitků, o němž vypovídá i nejnovější televizní spot na nový Lexus RX 2016.

Video natočené v již nepoužívaném podzemním bankovním trezoru a londýnském hotelu Mondrian podle návrhu Toma Dixona odhaluje jednorázové představení imerzivního divadla, které se uskutečnilo minulý měsíc. Video, nasnímané pomocí 80 samostatných kamer, 25 skrytých mikrofonů a 3 speciálních montážních přípravků na automobilech, umožňuje divákům odhalit, jak produkce vlastně vznikla a zároveň je vtahuje do děje.

Divákům jsou tyto zážitky prezentovány pod záminkou tradičního uvedení nového vozu. Když se však dostaví na místo, jsou naváděni laserovými paprsky několika úvodními scénami, inspirovanými smělým designem modelu RX, aby se nakonec do tohoto nového luxusního SUV usadili. Jakmile si účastníci nasadí náhlavní soupravu Oculus Rift, ukryté osazenstvo rychle přemění prázdný hangár v rušnou filmovou scénu, a nic netušící hosté jsou tak katapultováni do života filmové hvězdy. Účastníci ve své nové roli začnou improvizovat a vydávají se do ulic Londýna s dychtivými fotografy v patách, aby nakonec stylově dorazili na svoji vlastní premiéru na červeném koberci. Když se vynoří ve světlech reflektorů, uvítá je zástup fanoušků. Zatímco se pokoušejí zvládnout rozhovory s novináři, objeví se Jude Law osobně a žádá o vrácení klíčků od svého RX.

„Video nasnímané v rozsahu 360 stupňů umožňuje krátce nahlédnout za oponu výpravného představení se 14 scénami. Po představeních imerzivního divadla se návštěvníci často podivují nad tím, jak se vše vlastně seběhlo a toto video něco z toho umožňuje odhalit,“ říká Jude Law a přidává další podrobnosti: „Spolupracovali jsme s týmem velmi talentovaných lidí, abychom mohli zprostředkovat skutečné zážitky. Doufáme tedy, že každý se při sledování tohoto videa bude bavit stejně dobře, jako jsme se bavili my při jeho tvorbě.“

„Lexus 9. února v Londýně ve spolupráci s hercem Judem Lawem a špičkovým týmem překvapil vybranou skupinu 100 účastníků, kteří dostali příležitost zapojit se do imerzivního divadla na oslavu nového modelu,“ popisuje Jakub Kühnl, manažer značky Lexus pro Českou a Slovenskou republiku, a dodává: „Účastníci akce neměli tušení, co je čeká. My jsme je na 50 minut proměnili v hollywoodské superhvězdy. Cílem kampaně bylo podělit se o úchvatné zážitky, které mají představovat kampaň „Live the Life RX“. Při vyprávění příběhu nás inspiroval charakter značky Lexus. Ať již je to speciální akční kamera, která byla použita k natočení reklamního spotu, technika imerzivního divadla nebo použité zvukové a osvětlovací technologie, vše je na špičkové úrovni.“

Pečlivé produkce a režie této akce se ujal špičkový tým, do kterého patřili např. Simon Evans, ředitel produkce řady klasických děl Secret Cinema; Stephen Dobbie, šéf akustiky a grafického návrhu úspěšné divadelní skupiny Punch Drunk; Joanna Scotcher, proslulá jevištní výtvarnice a návrhářka kostýmů dramatu ‘The Railway Children’; Tupac Martir, projektant osvětlení pro Moschino a Beyoncé; The Department, celosvětově první talentová agentura imerzivního divadla, stejně tak jako celá řada herců z kultovních show imerzivního divadla, jako např. ‘You Me Bum Bum Train’; jedné scény se zúčastnil i špičkový návrhář Joshua Kane. 


Nový Lexus RX čtvrté generace, který byl představený v evropské premiéře v září 2015 na autosalonu ve Frankfurtu, je právě v prodeji. 

 

Foto:Lexus