Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Citroën, který je od září 2010 partnerem Francouzské fotbalové federace a fotbalového týmu Francie, bude stát na turnaji Euro 2012 po boku „Modrých“ (Bleus).
Citroën u příležitosti šampionátu Euro 2012, který začíná v červnu, uvádí na trh limitovanou sérii „Passion Bleus“, odkazující na francouzský fotbalový tým, jehož je značka partnerem. Vozy, které byly zařazením do této limitované série poctěny, jsou nový Citroën C1, C3, C3 Picasso, C4, C4 Picasso a nový Citroën Berlingo Multispace. Cílem této limitované série je nabídnout dobře vybavené vozy za velmi atraktivní ceny: disponují mimo jiné autorádiem s přehrávačem CD, klimatizací a jsou opatřeny metalickým lakem.
Tato limitovaná série i turnaj Euro 2012 je pro značku příležitostí, jak poprvé uvést na scénu jak osminásobného mistra světa v rally Sébastiena Loeba, tak hráče francouzského fotbalového týmu. Tito špičkoví sportovci se v reklamním filmu a v internetové animaci podrobí zkoušce, kdy budou porovnávat své disciplíny. Úkoly, před kterými budou ve facebookové hře „Pilot rallye a Modrák“ („Le Pilote et le Bleu“) stát, budou napínavé jak pro fanoušky Modrého týmu, tak pro i fanoušky Sébastiena Loeba.