Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nový Lexus GS 450h dosahuje ve své třídě špičkové úrovně hodnoty emisí CO2 a výkonové účinnosti.
Konečné homologační zkoušky potvrdily přední pozici modelu GS 450h v otázkách emisí CO2 - 137 g/km překonává všechny konkurenty se vznětovým či hybridním pohonem ve třídě prémiových vozů segmentu E (vyšší střední třída).
Pohon Lexus Hybrid Drive druhé generace
Nový GS 450h využívá pohonu Lexus Hybrid Drive druhé generace, který pohání zadní kola pomocí zážehového motoru 3,5 l V6 v kombinaci s kompaktním vodou chlazeným elektromotorem. Zážehový motor s Atkinsonovým cyklem spolupracuje s technologií vstřikování paliva Lexus D-4S nové generace s ohledem na maximálně hospodárný běh motoru.
Nový systém dosahuje špičkových ekologických parametrů, ale současně i systémového výkonu na úrovni 343 koní. Spotřeba paliva v porovnání se současným modelem klesla o více než 23 % na pouhých 5,9 l / 100 km, přičemž emise CO2 nyní dosahují hodnoty jen 137 g/km a zároveň došlo i ke snížení emisí NOx a pevných částic (PM). Svými výkonovými parametry v kombinaci s nízkými emisemi CO2 se nový GS 450h dostává do samotného čela v otázce měrného výkonu na gram emisí CO2 – a to v rámci všech srovnatelných vozů s běžným pohonem. Index výkonové účinnosti činí 2,5 k na gram CO2.
Díky výkonu 343 k, maximální rychlosti a akceleraci je nový GS 450h plně srovnatelný s vozy poháněnými agregátem V8, nicméně se spotřebou a emisemi odpovídající čtyřválcovým motorům. Nový GS 450h dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 5,9 s a dosahuje největší rychlosti 250 km/h (elektronicky omezeno).