Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Nejnáročnější, nejdelší, nejtěžší. Všechny tyto přívlastky zaslouží Korsická Rally, čtvrtý podnik seriálu IRC.
Jan Kopecký z továrního týmu ŠKODA Motorsport dojel po souboji druhý za vítězným Dani Sordem. Další pilot tovární Fabie Super 2000, Andreas Mikkelsen z týmu ŠKODA UK Motorsport, skončil pátý. I nadále však vede celý šampionát IRC. V první desítce se objevily ještě další dvě Fabie Super 2000 – Sepp Wiegand skončil osmý, Hermann Gassner devátý.
Kopeckého výkon během soutěže gradoval – první den končil na pátém místě, během druhé etapy se postupně probojoval na druhou příčku. Nejlepší jízdu předvedl Kopecký v sobotu, v posledním dni soutěže, kdy zvítězil v pěti rychlostních zkouškách a snižoval tak náskok na vedoucího Sorda. Ten si však svoji pozici z předešlých etap už zkušeně pohlídal. Kopecký tak na této náročné soutěži zopakoval umístění z loňského roku.
Rally na Korsice se svým formátem vrátila do 80. a 90. let a byla charakteristická velmi náročnou logistikou. Neustálé přesuny, soutěž rozesetá po celém ostrově, přes 300 soutěžních kilometrů a více než 750 km přejezdů ve třech soutěžních dnech představovalo obrovský nápor na všechny posádky a týmy.
Pořadí jezdců IRC po čtyřech soutěžích:
1. Andreas Mikkelsen/Ola Floene 71 bodů
2. Jan Kopecký/Pavel Dresler 58 b.
3. Juho Hänninen/Mikko Markkula 43 b.