Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V poslední době je systému kalkulace pojistného PAYD (Pay-As-You-Drive / Plať podle toho, kolik jezdíš) věnována u nás široká pozornost. V UNIQA pojišťovně je možné tímto způsobem hradit pojistné v povinném ručení i havarijním pojištění už šest let.
Navíc kilometry ujeté po dálnicích se započítávají do nájezdu jen z poloviny, protože statisticky jsou tyto komunikace nejbezpečnější. Tímto způsobem šetří už více než deset tisíc klientů UNIQA.
Na podzim 2010 zavedla UNIQA pojišťovna novou telematickou službu UNIQA SafeLine, která v rámci svých všestranných funkcí dokázala jako první v ČR účtovat klientům pojistné podle toho, kolik najedou. Každý motorista s palubní jednotkou SafeLine, jenž za rok urazil méně než 20 000 kilometrů, měl a má i nadále každoročně nárok na slevu jak z povinného ručení, tak i havarijního pojištění 10 až 25 %. Ukazuje se, že takových motoristů je opravdu hodně. Celková částka za ušetřené pojistné jde za uplynulou dobu do milionů korun. Na druhou stranu ušetří ale rovněž UNIQA, protože podle škodních statistik si službu UNIQA SafeLine sjednávají ti odpovědnější motoristé, za nimiž je méně škod na silnicích. S využitím služby UNIQA SafeLine není pro klienta spojena žádná administrativní náročnost a posílání fotek tachometru do pojišťovny. Telematická jednotka vyhodnotí nájezd každý rok automaticky (včetně zohlednění druhu komunikací) a výpočet zohlední rovnou do zasílaného účtu za pojistné.
UNIQA SafeLine ale poskytuje motoristům i další komfort a pomoc. Nárazové čidlo hlásí asistenční centrále automaticky nehodu vozu. Operátor volá řidiče, aby s ním specifikoval potřebnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě. Rychlost, s níž je UNIQA SafeLine schopna nebezpečné situace řešit, může rozhodnout o životě a zdraví posádky havarovaného vozidla.
V případě, že motorista nenajde na ulici svůj zaparkovaný vůz, kontaktuje asistenci s hlášením o odcizení. Díky jednotce SafeLine auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli. V případě poruchy na silnici nebo náhlé nevolnosti je možné stisknout nouzové tlačítko nebo použít aplikaci na chytrém mobilu a přivolat asistenční službu. Ta se postará o další kroky. Díky nadstandardnímu zabezpečení auta, které UNIQA SafeLine skýtá, lze poskytnout další slevu na havarijním pojistném. SafeLine umí vést knihu jízd, kontroluje stav autobaterie nebo hlásí blížící se periodické prohlídky vozu. Palubní jednotku UNIQA SafeLine získá motorista zdarma pronájmem na dobu trvání pojištění nebo si ji může zakoupit do vlastnictví. Pojišťovna za tento servis obdržela v roce 2013 ocenění Pojišťovací inovátor.