Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Volvo, které dlouhodobě podporuje sport a české sportovní talenty, provází Kláru Spilkovou prostřednictvím svěřených modelů při řadě sportovních tažení i v jejím soukromí již šestým rokem.
A spokojenost se spoluprací je oboustranná: „Volvo je pro mě nenahraditelným pomocníkem jak na cestách po světě, tak i doma v Praze. Tady totiž sedám do auta skoro každý den, proto vedle bezpečnosti oceňuji především maximální pohodlí, komfort a v neposlední řadě konektivitu ‚svého‘ vozu.“ Klára se zase na oplátku pravidelně účastní golfových akademií a turnajů pořádaných značkou Volvo, kde mimo samotnou hru pomáhá zájemcům z řad veřejnosti vylepšovat jejich golfový um. Značka Volvo a golfový sport jsou dlouhodobě propojeny i mimo Českou republiku. V roce 1988 se Volvo stalo vůbec první obchodní společností, která se zapojila do European Tour a na mnoho let tak byla v této oblasti průkopníkem. Úspěšně využívá své portfolio renomovaných akcí k upevnění pozice prémiové značky a k vytváření udržitelných obchodních partnerství se zákazníky, kteří sdílejí její vášeň pro sport. Díky účinné medializaci mohly miliony lidí po celém světě spatřit proslulý modrý znak na odpalištích, greenech a fairwayích celého světa.
V současné době zajišťuje sekce Volvo Event Management se sídlem ve švédském Göteborgu čtyři sportovní soutěže: v rámci ET turnaj mistrů Volvo Golf Champions (exkluzivní akci bez tzv. cutu v polovině, která je přístupná pouze hráčům soutěže European Tour, kteří zvítězili v předchozím ročníku European Tour International Schedule, s výjimkou stávajících hráčů Tour s více než deseti vítězstvími v European Tour), národní otevřený golfový šampionát v Číně Volvo China Open a Volvo World Match Play Championship, nejnáročnější profesionální golfový turnaj.
Pro své klienty pak pořádá soutěž Volvo World Golf Challenge – jednu z nejotevřenějších mezinárodních golfových akcí na světě, jejíž světové finále se koná těsně před turnajem Volvo Golf Champions. Zákazníkům společnosti Volvo se tím nabízí jedinečný golfový zážitek „souboje s profesionály“, tedy zcela unikátní příležitost zúčastnit se profesionálního turnaje.
V letošním roce čeká Kláru vedle šestého sezonního startu na Ladies European Tour poprvé kvalifikace na LOH v Brazílii, kam se golf vrací mezi olympijské disciplíny po 112 letech. Tím ale její ambice pro letošní rok zdaleka nekončí. Od středečního večera je členkou týmu podporovaného společností KPMG, a stala se tak globální ambasadorkou tohoto poradenského gigantu, k jehož reklamním tvářím patří například takové golfové legendy jako Phil Mickelson či bývalá světová jednička Stacy Lewisová. Nové, zatím plánovaně tříleté partnerství s KPMG má Kláře pomoci v jejím pokusu kvalifikovat se do prestižní americké série turnajů LPGA a znamená pro ni rovněž finanční zajištění celé sezony.
Stejně jako Kláru i švédskou automobilku čeká v roce 2016 nabitá sezona i mimo golfové akce: zahájilo ji představením nové luxusní limuzíny Volvo S90 a stylového kombi Volvo V90, k němuž vbrzku přibude crossoverová verze V90 Cross Country. Společnost Volvo Cars nedávno započala zcela novou etapu své historie a nárůst profitu, který v posledních měsících nepřetržitě zažívá, je dokladem, že nastolená cesta vzestupu této prémiové automobilky je správná – Volvo je celosvětově jednou z nejrychleji rostoucích společností na automobilovém trhu. Vedle vývoje nových technologií včetně autonomního řízení, ekologičtějších motorů a dokonalejší konektivity i nadále pracuje především na své vizi produkovat od roku 2020 pouze takové vozy, v nichž nedojde k fatální nehodě.
Foto:Volvo