Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Po podzimním veršovaném spotu k modelům SUV přichází KIA MOTORS CZECH s další kampaní zaměřenou výhradně na Českou republiku.
Od 11. února bude prostřednictvím TV spotů, tisku a onlinu prezentovat své modely Venga, Rio a Picanto prostřednictvím ryze lokální kampaně. Hravou jízdu modelů Kia animovaným městem doplňuje v TV spotu hlasový doprovod v již tradičním podání Lenny Trčkové a Karla Zámečníka.
„Nový spot navazuje na náš předchozí - veršovaný. I tentokrát jsme zvolili pohodovou formu komunikace a samotné pojetí spotu i kampaně nás výrazně odlišuje od konkurence, “ upřesňuje Martina Jirásková, marketingová ředitelka společnosti KIA MOTORS CZECH. Producentem a autorem spotu je společnost Médea Creativity. „Vozy KIA jsou prostě inspirativní a přátelský tón komunikace jim sluší. Výzkumy nám potvrdily, že předešlá kampaň pro vozy SUV diváky baví, takže si i tentokrát hrajeme s rýmy,“ dodává creative director společnosti Médea Creativity Markéta Zahradníková.