Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost KIA MOTORS CZECH spouští novou kampaň „Váš život, Vaše pravidla“. Jejím cílem je podpora prodejů 4. generace modelu KIA Rio.
„Cílem kampaně je především zdůraznit nový, dynamičtější a dospělejší design již čtvrté generace tohoto populárního modelu a vysokou míru jeho praktičnosti a pohodlí. Model obsahuje řadu nadstandardních bezpečnostních systémů, které jsou v této produktové třídě použity vůbec poprvé. Jde například o systém autonomního nouzového brzdění (AEB) s funkcí rozpoznávání chodců,“ říká PR Manager KIA MOTORS CZECH Kateřina Jouglíčková. Právě vyspělé technologie, stylový design a důraz na radost z jízdy a univerzálnost modelu tvoří hlavní osu celé kampaně. „Naším cílem je, představit nové Rio jako dostupné a zároveň velmi nadstandardně vybavené dynamické auto, které má co říci všem generacím řidičů i oběma pohlavím. Kampaň proto cílí rovnoměrně na muže i ženy,“ dodává Kateřina Jouglíčková.
Foto:Kia