Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost KIA MOTORS CZECH zaměřuje v roce 2016 své společensky odpovědné aktivity vedle dlouhodobé spolupráce s Nadací Naše dítě také na boj proti rakovině.
Od 1. listopadu se připojuje k měsíční charitativní kampani Movember, ve které si muži po celém světě nechávají narůst knír na podporu výzkumu a prevence rakoviny prostaty a varlat. Do akce se zapojí nejen celá řada zaměstnanců se svými kníry, ale firma akci podpoří také přímo, když za každé prodané vozidlo v průběhu měsíce listopadu půjde stokoruna na boj proti rakovině.
„Těší nás, že se můžeme zapojit do tak výjimečného charitativního projektu jako je Movember. Rádi bychom přispěli dílem i my k šíření osvěty o mužském zdraví a v doprovodné komunikační kampani upozornili na prevenci boje proti rakovině. Nejdůležitějším cílem je však konkrétní finanční částka poukázaná nadaci Muži proti rakovině za každý prodaný vůz značky KIA,“ řekla Kateřina Jouglíčková, PR manager společnosti KIA MOTORS CZECH.
Pravidla účasti v Movemberu jsou jednoduchá, každý muž si na začátku listopadu oholí do hladka tvář a během následujících třiceti dnů si nechává narůst knír. Ten si může oholit až na konci měsíce spolu s termínem ukončení sbírky. Druhou povinností účastníků je zaregistrovat se na oficiálních stránkách hnutí, kam lidé zasílají příspěvky.
Název hnutí Movember, které bylo založeno v roce 2003 v australském Melbourne, vznikl spojením slov „Moustache“ a „November“. Kromě boje s rakovinou prostaty a varlat se zaměřuje také na boj s duševními poruchami. Cílem je zvýšit povědomí o těchto nemocech, podporovat prevenci a také výzkum související s jejich léčením a následky. Hnutí Movember v České republice zastupuje nadace Muži proti rakovině.
Foto:Kia