Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Kia dokončila další kolo projektu dětských fotbalových dresů. Letos je přidělila žákovským týmům ve třiceti klubech po celé ČR. Výtěžek z projektu poputuje na konto Nadace Naše dítě.
KIA MOTORS CZECH se rozhodla pokračovat v úspěšném projektu dětských fotbalových dresů. Letos vybrala ve spolupráci s regionálními dealery Kia dalších třicet týmů. Celkem už hraje s logem Kia na hrudi fotbalový potěr v sedmdesáti českých klubech. A to je znát. Symbolická stovka za každý dres, kterou malí fotbalisté přispívají, putuje opět na dobrou věc. Výtěžek z prodeje věnuje Kia Nadaci Naše dítě.
Slavnostního předání dresů několika pražským klubům se zúčastnili i představitelé KIA MOTORS CZECH. „Děti si nové dresy velmi pochvalují a je to pro ně i pocta, nosit logo KIA na hrudi, patřit pod křídla tak významné značky, která je zároveň sponzorem Mistrovství Evropy i Mistrovství světa ve fotbale ,“ prozradila Kateřina Vokounová, patronka projektu a PR manažerka KIA MOTORS CZECH.