Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Pověřeným generálním ředitelem společnosti KIA MOTORS CZECH s.r.o. (KMCz) byl prezidentem společnosti panem Jaewoo Yim jmenován Ing. Arnošt Barna. Dosavadní obchodní ředitel společnosti, který byl odpovědný za obchodní aktivity a rozvoj dealerské sítě značky Kia v České republice již od roku 2007.
Pověřený generální ředitel pan Ing. Arnošt Barna (48) pracuje pro jihokorejskou automobilku Kia již devět let. V období mezi roky 2007 a 2012 zastával pozici obchodního ředitele s rozšířenou působností pro oblast marketingu a komunikace. V letech 2012 a 2013 nově převzal odpovědnost za produktový management. Od roku 2013 dále zodpovídal i za rozvoj dealerské sítě v ČR. V těchto letech dosáhl zdvojnásobení prodejů Kia na českém trhu, což za devět let činí téměř 100% růst značky. Za meziročním 19% nárůstem prodejů v letošním roce stojí nové modely Sportage, Optima, atraktivní financování, limitované edice cee´d, Rio, Sportage a otevření nových dealerství Kia v klíčových lokalitách republiky.
Pověřený generální ředitel pan Ing. Barna má v plánu dále pokračovat v dosavadní úspěšné růstové strategii značky Kia postavené na atraktivní modelové a cenové politice a ojedinělé sedmileté záruce. Pro nejbližší období si stanovil tři základní cíle rozvoje - růst image značky, zvýšení prodeje velkoodběratelům se zaměřením se na novou vlajkovou loď Kia Optima Sportswagon a bestseller cee´d a posílení dealerské sítě.
Ing. Barna vystudoval Fakultu strojní ČVUT v Praze se specializací na konstrukci osobních automobilů a spalovacích motorů. Svou 25 letou kariéru v automobilovém odvětví započal u japonské značky Daihatsu a nejvíce zkušeností získal jako obchodní ředitel značek Toyota a Lexus, kde v letech 2000 až 2007 zodpovídal za veškeré prodejní aktivity pro Česko a Slovensko, rozvoj sítě a strategické plánování.
Foto:Kia