Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost KIA MOTORS CZECH získala ocenění CSI Excellence Award za vynikající výsledky ve spokojenosti zákazníků.
Společnost KIA MOTORS CZECH získala prestižní ocenění CSI Excellence Award 2016 za vynikající výsledky ve spokojenosti zákazníků, kterou každoročně uděluje světová centrála Kia Motors Corporation nejlepšímu národnímu či nezávislému importérovi vozů značky KIA. Ocenění je uděleno na základě kombinace prestižního nezávislého meziznačkového průzkumu a interního průzkumu Kia DSCI (Dealer based Customer Satisfaction Index), který hodnotí spokojenost zákazníků s jednotlivými dealery v rámci celoevropské dealerské sítě.
Český importér zvítězil v konkurenci 27 importérů z celé Evropy a završil tak svoji několikaletou cestu na vrchol. Zatímco v roce 2013 se KIA MOTORS CZECH umístila v rámci Evropy na 7. místě, o rok později šlo již o 5. příčku a loni skončila na třetím místě. „Jsme velice šťastní, že se nám povedlo toto prestižní ocenění pro Českou republiku získat. V posledních letech jsme spolu s našimi dealery tvrdě pracovali na zlepšování a dostupnosti našich služeb, což ocenili i naši zákazníci. Ocenění je pro nás zároveň velkým závazkem právě vůči zákazníkům, kterým chceme ukázat, že si toto ocenění plně zasloužíme,“ říká Arnošt Barna, pověřený generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.
V rámci interního průzkumu se spokojeností zákazníků s jednotlivými dealery v rámci celé Evropy se umístila Česká republika na předních příčkách. Česká dealerská síť je hodnocena v průměru o pětinu lépe než činí celoevropský průměr. Dotazováni byli majitelé všech vozů, kteří v uplynulém roce navštívili autorizované servisy KIA. Kromě dostupnosti dealerské a servisní sítě hodnotili zákazníci také spokojenost s termíny oprav a dodávkou náhradních dílů, stejně jako přístup dealerů. „Ocenění CSI Excellence Award je především velkým oceněním práce všech našich partnerů, kteří jsou v každodenním styku se zákazníky a kteří nesou největší zásluhu na tom, že KIA má mezi zákazníky pověst kvalitní a spolehlivé značky s nadstandardním přístupem ke každému z nich, za což jim patří veliké poděkování. Díky síti 63 autorizovaných servisních míst jsou přitom našim zákazníkům vždy nablízku, což je pro nás velmi důležité,“ doplňuje Arnošt Barna s tím, že všechna servisní místa jsou schopna servisovat a opravovat také hybridní a elektrické modely Kia.
Foto:Kia