MotorInfo

Kampaň na Premium Route nesla ovoce

23.6.2011 14:41
Kampaň na Premium Route nesla ovoce

V prosinci 2010 byla v divizi Renault Truck Commercials UK za účelem propagace modelu Premium Route opatřena desítka vozidel lakem v barvách anglické a velšské vlajky.

Originální nátěr vozidel se setkal s kladným ohlasem, kampaň však vedle toho nabídla zákazníkům firmy i možnost vyzkoušet si  Renault Premium Route po dobu jednoho týdne. Po uplynutí tohoto období se každý ze zúčastněných mohl díky programu Optifuel Infomax přesvědčit o výši spotřeby paliva u svých řidičů. S ohledem na naměřenou průměrnou spotřebu u deseti vozidel pod 30 litrů na 100 km (29,65 /100 km) lze konstatovat pouze to, že model Premium Route v podmínkách reálného provozu potvrdil své přednosti v otázkách úspory paliva. Jednomu ze zákazníků se dokonce podařilo dosáhnout rekordně nízké průměrné spotřeby o hodnotě 25 l/100 km. Akce se účastnila vozidla typu Premium Route DXi 11 o výkonu 460 k, vybavená převodovkou Optidriver+.

Christophe Blazere, ředitel divize Renault Truck Commercials UK, pokládá za důležité: „Ukázat našim zákazníkům konkrétní možnosti úspor dosažitelných při využití modelu Premium Route. Nejnižší hodnota spotřeby paliva v průběhu celé reklamní kampaně činila 25 l/100 km. Celková průměrná hodnota 29,65 l/100 km je velmi dobrá, zvláště s ohledem na skutečnost, že řidiči v průběhu testování vykonávali velmi odlišné typy dodávek.“

Z obchodního hlediska přinesla akce objednávky na 50 vozidel Premium Route. V průběhu roku budou uspořádány další obdobné předváděcí akce. Divize Renault Truck Commercials UK si za tímto účelem právě objednala čtyři nová vozidla, neboť všechna její předváděcí vozidla již byla prodána.