Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Na trati 33. ročníku Dakaru, který je nepochybně nejtěžším i nejprestižnějším motoristickým maratonem, zazářily kamiony značky Iveco.
V celkové klasifikaci trucků obsadily první, druhé a šesté místo. V letošním roce dominovaly vozidla týmu Petronas De Rooy Iveco. Zvítězil Holanďan Gerard De Rooy za volantem Iveco Powerstar, modelu, který Iveco vyrábí a prodává v Austrálii. Vítězný truck má motor Cursor 13 s výkonem přes 900 koní z produkce FPT Industrial a díly od Magneti Marelli. Na 2. a 6. místě se umístili další dva piloti týmu Hans Stacey a Miki Biasion na kamionech Iveco Trakker Evolution 2 se stejnými motory jako Powerstar. Všechny tři vozy jsou upravené pro extrémní podmínky Dakaru, vycházejí však ze standardních modelů.
Pro Iveco byl Dakar 2012 obrovskou příležitostí do posledního detailu ověřit spolehlivost svých produktů. Na trati, která vedla napříč Argentinou, Chile a Peru, bylo každé vozidlo vystaveno extrémní zátěži. Soutěž odstartovala 1. ledna 2012 v argentinském Mar del Plata. Měla 14 etap, přičemž polovinu z celkové délky 8 373 km tvořily speciální zkoušky, ve kterých se jezdí na čas. O náročnosti Dakaru svědčí i fakt, že ze skupiny 443 vozidel, mezi nimiž bylo 74 kamionů, dosáhlo cíle maratonu v Limě pouze o něco více než polovina – 97 motocyklů, 12 čtyřkolek, 78 aut a 60 trucků.