MotorInfo

Hyundai zvyšuje svůj podíl na českém trhu

7.3.2013 21:49
Hyundai zvyšuje svůj podíl na českém trhu

I v únoru byla značka Hyundai druhou nejprodávanější zahraniční značkou na českém automobilovém trhu. Vozy Hyundai si v únoru koupilo 1 045 zákazníků a značka Hyundai zvýšila svůj podíl na trhu osobních automobilů v ČR na 9,9 %.

Nejprodávanějším modelem značky je model i20, kterého se za únor prodalo 290 kusů a jeho podíl na trhu činí 10,6 %. Druhým nejprodávanějším modelem je Hyundai i30, který je zároveň nejprodávanějším vozem v segmentu C. Model i30 si během února pořídilo 272 zákazníků a jeho tržní podíl je 15,5 %. Dobrého prodejního výsledku dosáhl i další model – Hyundai ix20, který je od začátku letošního roku číslem 1 v segmentu malých MPV. Tento model si koupilo 245 zákazníků a jeho tržní podíl činí celých 30 %.