MotorInfo

Hyundai zvýšil prodeje o 16 %

8.4.2014 11:27
Hyundai zvýšil prodeje o 16 %

Hyundai zvýšil v březnu prodeje o 16 %, kdy podle svých výpočtů uvádí pokles českého automobilového trhu (při započtení účelových registrací) o 11 %.

Hyundai také uvádí, že bude pokračovat ve svých krocích, které mají vést k zprůhlednění statistik skutečných prodejů osobních vozů v ČR a mají zastavit nejrůznější dezinformace o růstu trhu či některých značek a modelů.

Za první tři měsíce letošního roku prodal Hyundai v ČR 3 935 automobilů a je druhou nejprodávanější automobilovou značkou s podílem na trhu 9,2 %. Nejúspěšnějším modelem je Hyundai i30, kterého bylo prodáno za první tři měsíce letošního roku 1 418 kusů. „Velmi dobrou zprávou je, že tento model výrazně posiluje také na fleetovém trhu,“ říká Miloš Adámek, PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.

Pomyslný titul „nejoblíbenější české rodinné auto“ drží model ix20, který je s počtem 1 019 prodaných automobilů nejprodávanějším MPV na českém trhu. Model Hyundai i40 si za 1. kvartál letošního roku koupilo 258 zákazníků a je stejně jako za celý rok 2013 v první trojce nejprodávanějších manažerských vozů střední třídy.