Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai za prvních šest měsíců prodal 8 777 vozů, jeho prodeje meziročně vzrostly o 3 % a jeho podíl na trhu tak ve sledovaném období činil 9,8 %.
Nejprodávanějším modelem značky je i nadále Hyundai i30 s 2 807 prodanými vozy v segmentu C/nižší střední třídy, což činí 11,6% podíl na trhu v této kategorii. Svou pozici v segmentu MPV-B i nadále drží Hyundai ix20 s 2 680 prodanými vozy a 46,9% tržním podílem. V kategorii nižších středních SUV si Hyundai ix35 od ledna do konce června letošního roku zakoupilo 1 037 zákazníků, což v tomto segmentu znamená více než pětinový podíl.
Prodejní výsledky značky Hyundai vycházejí z čísel reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Podklady a foto:Hyundai