Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Od letošního podzimu je v nabídce prodejců vozů Hyundai model IONIQ, který nabídne zákazníkům nejdříve vůz s čistým elektropohonem a hybridní verzi, příští rok i plug-in hybrid.
Nový Hyundai IONIQ je tak první auto na světě, které poskytuje zákazníkovi výběr ze tří elektrifikovaných pohonných jednotek v jedné karosářské variantě. Automobilka pro jeho představení zvolila výjimečné marketingové strategie přizpůsobené novému segmentu klientů.
„Poprvé v celé Evropě uvádí Hyundai nový model trh primárně digitálními kanály a skrze video obsah," říká Jochen Sengpiehl, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe. „Uvedení modelu IONIQ představuje změnu paradigmatu pro celý průmysl. Nikdy předtím nebyla žádná automobilka tak silně zaměřená na účinek digitálních médií. Zaměřujeme se na nový segment zákazníků, kteří mají společné myšlení a postoje - říkáme jim Generace IONIQ," dodal.
Generaci IONIQ tvoří samostatní, ekologicky smýšlející lidé žijící převážně ve městech. Není definována věkem, pohlavím ani sociálním statusem. Tento koncept tak narušuje tradiční vnímání sociologických skupin. V případě generace IONIQ jde o sdílení hodnot, zkušeností a postojů ke světu.
Jádrem kampaně Hyundai IONIQ je plně integrovaná platforma vyvinutá v úzké spolupráci se špičkovou digitální agenturu Razorfish, společností Facebook a Google. IONIQ Digital Hub sdružuje veškeré poznatky a relevantní obsah o vozidle přizpůsobený přesně pro cílovou skupinu formou pokročilé segmentace a sledování zájmu zákazníků. Tento přístup například odhalil, že lidé projevující zájem o hybridní vozy jsou téměř třikrát častěji nadšení cyklisté. Hub nabídne zkušenosti a příspěvky definující generaci IONIQ, bude představovat společné hodnoty a obsah zaměřený na názory a potřeby potenciálních zákazníků. Nabídne také příběhy a zkušenosti spojené s jednotlivými systémy pohonu vozů, u kterých vysvětlí jejich fungování. Zodpoví také otázky ohledně dojezdu a způsobu dobíjení elektrovozů. Emociálně laděná videa mají diváky co nejvíce zapojit do dění, zatímco jednoduchý a transparentní srovnávač umožní porovnání modelů IONIQ s hlavními konkurenty. Digitální hub bude také zahrnovat jednoduchý nástroj, který pomůže spotřebitelům pochopit výhody jednotlivých hnacích ústrojí, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám. IONIQ Digital Hub je samozřejmě optimalizován pro různá zařízení - telefony, tablety a PC - a je k dispozici v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, holandštině, italštině a norštině.
Digitální hub je doplněn o IONIQ 3D aplikaci, která je k dispozici pro iOS a Android. Díky ní se mohou zájemci detailně seznámit a prozkoumat technologie a funkce tří elektrifikovaných modelů jak zvenčí, tak i zevnitř. Například po naskenování obalu brožury chytrým telefonem získají interaktivní 3D model skutečného Hyundai IONIQ. Ten mohou libovolně otáčet, přibližovat jednotlivé komponenty a dokonce si mohou prohlédnout interiér v rozsahu 360 stupňů. Aplikace navíc umožňuje přidávání barev a detailní přiblížení. Pomocí animací vysvětlí uživateli jednotlivé druhy a dílčí segmenty pohonu.
Digitální koncept má své propojení do reálného světa. Od konce srpna do začátku listopadu 2016 se ve Frankfurtu, Oslu, Amsterodamu a Milánu koná Generation IONIQ Tour. V každém z těchto měst mají potenciální zákazníci možnost vyzkoušet si jízdu hybridním a elektrickým modelem IONIQ. V pavilonu ve tvaru písmena Q se návštěvníci detailně seznámí s vozem a příslušná aplikace jim poskytne celou řadu informací o detailech vozu. Pomocí brýlí pro virtuální realitu si mohou nový model prohlédnout doslova ze všech stran. Vrcholem je pak digitální stěna, která umožňuje návštěvníkům vyjádřit svá přání pro budoucnost a prostřednictvím odkazu na video s přáním ho sdílet se svými přáteli na sociálních sítích.
Foto:Hyundai