MotorInfo

Hyundai upevňuje své postavení na trhu

10.5.2015 15:38
Hyundai upevňuje své postavení na trhu

Za první čtyři měsíce letošního roku prodal Hyundai na českém trhu celkem 5 961 vozů, čímž jeho prodeje meziročně vzrostly o 8 % procent.

Automobilka tak ještě více upevnila své postavení na českém trhu, který, podle jejího vyjádření, i přes zdánlivé oživení (dojem oživení je uměle vytvářen neustále se zvyšujícím počtem registrací bez existujících českých zákazníků) neroste.

Pozici nejprodávanějšího modelu značky si i nadále drží Hyundai i30 s 1 946 prodanými vozy. V segmentu kompaktních vozů je i30 v současnosti druhým nejprodávanějším modelem s tržním podílem 12,4 %. Druhým nejžádanějším modelem z nabídky značky Hyundai je dlouhodobě model ix20. Od ledna do konce dubna letošního roku se pro něj rozhodlo již 1 883 zákazníků, díky čemuž své kategorii MPV-B s velkým tržním podílem, konkrétně 47,9 %, s přehledem vládne. Jen v dubnu si tento vůz koupilo 596 zákazníků, což představuje více než polovinu úplně všech prodaných vozů v této kategorii. Proti stejnému období loňska se prodeje modelu meziročně zvýšily o 55,6 %.

Prodejní výsledky značka Hyundai uvádí podle reálných prodejů, tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé značky zkreslují své skutečné prodeje.

 

Foto:Hyundai