Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai, dynamicky rostoucí značka na českém trhu, představila „Brand Experience & Communication Centre“.
Hyundai Motor Czech jako dynamicky rostoucí automobilová značka na českém trhu představila pro podporu své další expanze ve svém novém sídle v pražských Stodůlkách v rámci akce „Objevte Hyundai“ nový ukázkový výstavní a předváděcí prostor a nové školicí centrum nazvané „Brand Experience & Communication Centre“. V novém centru budou mít jeho návštěvníci možnost pravidelně a průběžně objevovat Hyundai – úspěšného globálního hráče, který nabízí širokou paletu modelů, vybavených nejmodernějšími technologiemi a který poskytuje jedinečné služby včetně unikátní pětileté komplexní záruky. Návštěvníci se zde budou také moci seznámit s nejnovějšími modely Hyundai a získají základní informace o celé modelové řadě, která je v současné době na českém trhu k dispozici. Experimentální školicí centrum je vybaveno nejmodernější audiovizuální technikou a je určeno hlavně k odbornému vzdělávání a tréninku prodejních manažerů a techniků obchodní sítě Hyundai. Zároveň bude sloužit i pro četná setkávání zástupců Hyundai s odbornou veřejností i zákazníky.
U příležitosti slavnostního otevření nových prostor, kterého se zúčastnil i šéfdsesignér evropského designového centra Hyundai v Rüsslesheimu Thomas Bürkle byla poprvé v České republice představena také nová generace bestselleru Hyundai - model i30.