Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka Hyundai v březnu prodala 1 558 vozů a její podíl na českém trhu je více než 8 %.
Velmi dobře se dařilo modelu i20, který zaznamenal více než 55% meziroční nárůst prodejů a je ve své kategorii třetím nejprodávanějším automobilem. Hyundai nadále registruje největší podíl prodejů soukromým osobám mezi hlavními sledovanými značkami. Nejprodávanějším modelem značky byl v březnu Hyundai i30. Se 446 prodanými vozy a bezmála osmiprocentním podílem jde v kategorii nižší střední třídy o druhý nejprodávanější vůz. Výborně si opět vedl model ix20, který je s více než 50% tržním podílem a 405 prodanými kusy stále jedničkou v kategorii malých MPV. Hyundai nadále registruje vysoký zájem o model Tucson, kterého se v březnu prodalo 224 kusů. Od počátku roku je to již 574 vozů.
Automobilka nadále drží nejvyšší podíl registrací nových vozů u domácností. Za měsíc březen byl podíl domácností na registracích nových automobilů Hyundai ve výši 53 %, což je vůbec nejvíce z patnácti největších automobilek na českém trhu. Druhá v pořadí KIA dosáhla 41 % a Dacia 40 %.
Uvedená čísla o prodejích jsou očištěna o zmanipulované prodeje a jsou tedy bez takzvaných samoregistrací, jimiž některé konkurenční značky záměrně zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Podklady a foto:Hyundai