Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Hyundai svým českým zákazníkům kromě Programu permanentní mobility nebo 5 leté záruky nabízí i další unikátní službu – Hyundai pojištění, kterého využívá v současné době 75 procent zákazníků značky.
S příchodem tohoto roku nabízí toto pojištění některé novinky. Kombinaci povinného ručení a havarijního pojištění doplňuje i nadále asistence pro motoristy od UNIQA pojišťovny a i nulová spoluúčast u havarijního pojištění při opravě ve značkovém servisu. Sazba Hyundai pojištění s nulovou spoluúčastí začíná na 2,97 % z ceny vozu při pojistné události nad 50 000 Kč, při nižší je spoluúčast 5 000 Kč. Nulová spoluúčast bez ohledu na výši pojistné události má sazbu 3,5 %.
Hyundai pojištění obsahuje i tzv. GAP pojištění, které slouží ke krytí rozdílu mezi pořizovací cenou v době zakoupení a jeho hodnotou v případě totální škody (např. odcizením či velkou havárií). Motorista v prvním roce pojištění dostane při takové události pojistné plnění rovnající se nákladům vynaloženým za nové auto. Nadále zůstává pohodlná přímá likvidace nezaviněných škod, aby motorista nemusel vyřizovat událost s pojišťovnou viníka a zachoval si bonus. V případě nepojízdnosti vozu po nehodě může klient využít náhradní vozidlo po dobu až třiceti dnů. Řidiči mohou v rámci pojištění Hyundai i nadále využívat všechny dosavadní benefity, mezi nimiž nechybí povinné ručení se zvýšenými limity plnění, kompletní havarijní pojištění se zvýhodněným vstupním bonusem, komfortní asistenci a nadstandardní krytí případných škod na dodatečné výbavě vozu. V neposlední řadě mohou využívat řadu doplňkových připojištění, jako je pojištění ráfků a pneumatik, skel vozidla, zavazadel či úrazové pojištění cestujících.
Hyundai pojištění také reflektuje rostoucí požadavky uživatelů na maximální bezpečnost provozu. Přináší českým řidičům nejen výhody budoucího celoevropského řešení bezpečnosti, tzv. nouzový eCall. Díky sofistikované telematické asistenci UNIQA SafeLine Rent+ ale získá motorista s novým Hyundai rovněž nejvyšší stupeň ochrany. Dojde-li k havárii vozidla, signál se automaticky přenáší do asistenční centrály, která ihned aktivně kontaktuje posádku a pošle na přesně lokalizované místo záchranáře. V případě defektu nebo akutní nevolnosti může řidič vozidla sám kontaktovat asistenci nouzovým tlačítkem na palubní desce a přivolat pomoc. Zmizí-li zaparkované auto, stačí nahlásit ztrátu asistenci, která vůz vyhledá díky satelitnímu signálu a ve spolupráci s policií vrátí zpět. Palubní jednotka dokáže také vést knihu jízd nebo připomínat plánované servisní prohlídky.
Letošní novinkou je v této souvislosti i možnost využití vysoké slevy až 25% za nízký nájezd kilometrů.
Ilustrační foto:Hyundai