Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai nabízí při pořízení nového vozu pojištění se sazbou 2,99 % a k této kombinaci povinného ručení a havarijního pojištění přidává asistenci a nulovou spoluúčast v havarijním pojištění při opravě ve značkovém servisu.
Mluvčí společnosti Hyundai Motor Czech Miloš Adámek k novému pojištění uvedl: „Podle našich zjištění se právě pojištění stává stále důležitějším argumentem pro zakoupení konkrétního modelu. Uvedení tohoto výhodného pojištění je plně v souladu s filozofií značky Hyundai, nabídnout řidičům již v základní ceně co nejlepší výbavu a benefity.“
Odškodnění ve výši kupní ceny při totální škodě
Hyundai pojištění nově obsahuje tzv. GAP pojištění, které slouží ke krytí rozdílu mezi pořizovací cenou v době zakoupení a jeho hodnotou v době totální škody (např. odcizením či velkou havárií). Motorista v takovém případě dostane pojistné plnění rovnající se nákladům vynaloženým za nové auto. Nadále zůstává pohodlná přímá likvidace nezaviněných škod, aby motorista nemusel vyřizovat událost s pojišťovnou viníka. V případě nepojízdnosti vozu po nehodě může používat klient náhradní vozidlo po dobu až třiceti dnů. Řidiči mohou v rámci pojištění Hyundai i nadále využívat všechny dosavadní benefity, mezi nimiž nechybí povinné ručení se zvýšenými limity plnění a kompletní havarijní pojištění se zvýhodněným vstupním bonusem, pojištění ráfků a pneumatik a komfortní krytí případných škod na dodatečné výbavě vozu.
Ochrana celé posádky i vozidla
Hyundai pojištění také reflektuje rostoucí požadavky uživatelů na maximální bezpečnost provozu. Již nyní proto přináší českým řidičům výhody budoucího celoevropského řešení bezpečnosti tzv. eCall. Díky sofistikované satelitní asistenci SafeLine Rent+ získává motorista s novým Hyundai nejvyšší stupeň ochrany. Dojde-li k havárii vozidla, signál se automaticky přenáší do asistenční centrály, která ihned aktivně kontaktuje posádku a pošle na přesně lokalizované místo záchranáře. V případě defektu nebo akutní nevolnosti může řidič vozidla sám kontaktovat asistenci nouzovým tlačítkem na palubní desce a přivolat pomoc. Zmizí-li zaparkované auto, stačí nahlásit ztrátu asistenci, která vůz vyhledá díky satelitnímu signálu a ve spolupráci s policií vrátí zpět. Palubní jednotka dokáže také vést knihu jízd nebo připomínat plánované servisní prohlídky.
„Majitelé nových Hyundai ix35 a i40 mají nyní tuto asistenční službu zcela zdarma. Už se nám v praxi osvědčila – například všechna odcizená vozidla s palubní jednotkou SafeLine Rent+ byla vrácena jejich majitelům,“ říká Miloš Adámek.