Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai, partner fotbalového šampionátu v Brazílii, připravil pro fanoušky skvělou příležitost k setkání s hvězdami Ikerem Casillasem a Kaká.
Oba hráči jsou ambasadory značky Hyundai pro nadcházející mistrovství světa. Dvacet fanoušků, kteří prostřednictvím sociálních sítí zašlou své foto s fotbalovou tematikou, bude mít možnost účastnit se společného fotografování.
Od 11. do 21. dubna mohou fanoušci v jednotlivých zemích zasílat fotky na příslušný facebookový profil. Účastníci musí sdělit, kterého ze dvou ambasadorů by si přáli potkat. Učiní tak tím, že zvolí ze dvou možností “Be There #withcasillas“ nebo „Be There #withkaka” a přidají komentář k vybranému oficiálnímu prodejci Hyundai z jejich okolí. Dvacet autorů nejoriginálnějších fotografií bude vybráno do skupiny tzv. Super fanoušků, z nichž deset se 3. května zúčastní fotografování s Kaká v Miláně a dalších deset zbývajících 8. května v Madridu s Casillasem.
Fotografie ze setkání s oběma hráči budou vystaveny v Hyundai Social Fan Parku, který bude přístupný na stránkách Hyundai, věnovaných celému mistrovství světa.
Partnerství Hyundai Motor a FIFA začalo v roce 1999 a prozatím je nastaveno do roku 2022. Hyundai byl mj. partnerem mistrovství světa v Koreji a Japonsku (2002), Německu (2006) a Jižní Africe (2010).