Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Za osmnáct měsíců od otevření přivítalo Hyundai Motorstudio v jihokorejském Soulu již 200 000 tisíc návštěvníků.
Prostor nabízí kromě nejnovějších automobilů značky také kulturní program, jako jsou výstavy, koncerty a další. Součástí programu je i představení budoucích automobilových technologií.
Wonhong Cho, viceprezident společnosti Hyundai Motor řekl: „Dvě stě tisíc návštěvníků je pro nás veliký úspěch. Ukazuje se, že Hyundai Motorstudio se pevně etablovalo jako místo, kde můžeme s našimi zákazníky účinně komunikovat a novým klientům představit značku Hyundai v tom nejlepším světle."
Od června zde například probíhá série otevřených akcí s názvem "Lidská knihovna", která představuje nejrůznější osobnosti z kulturního života korejské společnosti. Prostor se využívá jako platforma pro setkání a prezentaci celé řady umělců, kteří zde představují svá díla.
V rámci udílení letošních Design for Asia Awards 2015 získal prostor v kategorii Environmentální design bronzovou cenu za architektonické ztvárnění.
Foto:Hyundai