Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Hyundai Motor Company, největší jihokorejský výrobce automobilů, prodal během prvních šesti měsíců roku 2012 na celém světě 2 182 768 vozů.
Na korejském trhu to bylo 327 963 vozů, exportní trhy pak představují 1 854 805 vozů. Tož je nárůst o 11,5 procenta v porovnání s první polovinou uplynulého roku. Skvělé prodejní výsledky společnosti Hyundai Motor Company na exportních trzích, založené na kvalitě světové úrovně a silné produktové konkurenceschopnosti, se podílely na velkém zisku navzdory stagnující globální poptávce. V prvním pololetí vzrostl čistý zisk v meziročním porovnání o 19,5 procenta na 4,998 bilionu wonů (90,7 miliardy Kč; včetně nemajoritních podílů). Provozní zisk společnosti Hyundai Motor činil 4,785 bilionu wonů (86,8 miliardy Kč) při obchodním obratu 42,105 bilionu wonů (763,8 miliardy Kč; z toho automobilový sektor: 36,323 bilionu wonů (658,9 miliardy Kč) / finanční sektor a další odvětví: 5,782 bilionu wonů (104,9 miliardy Kč)). Obchodní obrat vzrostl o 9,9 procenta díky nárůstu počtu prodaných vozů a vylepšenému produktovému mixu.
Zatímco prodej na domácím korejském trhu poklesl o 4,6 procenta na 327 963 vozů v důsledku poklesu spotřebitelské důvěry, vzrostl odbyt na exportních trzích v porovnání s první polovinou roku 2011 o 14,9 % na 1 854 805 vozů (export: 663 637 vozů / zahraniční výroba: 1 191 168 vozů). Díky rostoucí popularitě mimo Koreu si udržela společnost Hyundai Motor Company tempo růstu prodeje v prvním pololetí 2012. Ziskovost pomohly zvýšit rovněž vylepšené hodnoty značky a rostoucí průměrná prodejní cena. Dokonce i na klesajících trzích, jako je Evropa, vzdoroval Hyundai trendu úspěšným uvedením lokálních strategických modelů na trh.
Hyundai Motor předpokládá, že ve druhé polovině roku vzroste míra obchodní nejistoty v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor Company se hodlá vypořádat s výzvami, jako je evropská finanční krize a zpomalující poptávka na rozvíjejících se trzích, silnějším zaměřením na kvalitativní růst. Ziskovost hodlá zvyšovat vylepšováním postavení své značky nabídkou vysoce kvalitních nových modelů a zlepšováním úrovně zákaznických služeb. Hyundai Motor Company také urychlí vývoj své řady ekologických vozů včetně elektromobilů, hybridních vozů, elektromobilů s palivovými články a konvenčních vozů s nízkou spotřebou paliva a nízkými emisemi, které se stanou pevným základem pro další růst.