MotorInfo

Hyundai je partnerem MTV EMA 2011

19.10.2011 19:36
Hyundai je partnerem MTV EMA 2011

Hyundai připravil pro evropské hudební fanoušky v rámci MTV EMA 2011 dárky, které si za peníze rozhodně nekoupí.

Hyundai, oficiální partner MTV EMA 2011, nabízí hudebním fanouškům a amatérským zpěvákům z celé Evropy jedinečnou příležitost - podílet se na této hudební události.

Dárky připravené společností Hyundai vycházejí z konceptu “1+2”, který je inspirován unikátním řešením dveří nového vozu Hyundai Veloster – oficiálního vozu večera. Hyundai Veloster přinesl do evropského segmentu kompaktních kupé odvážný design a inovaci - jedny dveře na straně řidiče a dvoje na straně spolujezdce.

Prvním dárkem je soutěž hudebních skupin „1+2“. Ta dává amatérským skupinám z celé Evropy jedinečnou příležitost postavit se na podium vedle světoznámých hudebníků v rámci MTV EMA 2011. Amatérští hudebníci mohou nahrát a uložit na web svá hudební videa. Veřejnost z nich vybere své favority a poté odborná MTV porota rozhodne o konečném vítězi, který si během slavnostního večera zahraje po boku takových hvězd jako je kapela Snow Patrol nebo zpěvák Jason Derulo.

Druhým dárkem je soutěž “1+2 Music Quiz”. Ta nabízí příležitost hudebním fanouškům z celé Evropy pozvat své dva kamarády a zažít vzrušující atmosféru a živé vystoupení na MTV EMA 2011. Aby byli pozváni do Belfastu, musí soutěžící správně zodpovědět několik otázek, které naleznou na stránkách: https://www.facebook.com/hyundaiuk?sk=app_229729420413966.

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, říká: “Těší nás, že můžeme být poprvé oficiálním partnerem MTV EMA 2011. Akce, které jsme k této hudební události  připravili nabídnou skvělou příležitost, jak všem talentovaným evropským hudebním skupinám, tak i všem hudebním fanouškům. Případní vítězové budou muset ukázat skutečnou energii, nápad a nadšení, aby porazili ostatní soutěžící – tedy vlastnosti, které jsou charakteristické pro model Veloster. Unikátní kupé s originálním řešením dveří 1+2 perfektně ladí k MTV EMA a naše partnerství opravdu vystihuje smysl našeho sloganu New Thinking. New Possibilities.”