MotorInfo

Hyundai je 39. nejhodnotnější světovou značkou

16.10.2015 14:17
Hyundai je 39. nejhodnotnější světovou značkou

Podle měření společnosti Interbrand, která každoročně žebříček hodnoty světových značek zveřejňuje, je Hyundai Motor v absolutním pořadí světových značek na 39. pozici.

Od loňského roku značka Hyundai přidala 8,5 % své odhadované hodnoty a aktuálně je s 11,3 miliardami dolarů sedmou nejvýše hodnocenou automobilkou světa. Za posledních deset let tak korejská značka získala více než sedm miliard dolarů na hodnotě a posunula se v žebříčku o 36 míst směrem vzhůru. Hyundai se podařilo výrazně zvýšit povědomí o své značce mezi zákazníky. Velký podíl na tom má rozšíření oblastí, ve kterých se angažuje, jako je kultura, sport a CSR.

„I přes silné konkurenční prostředí se Hyundai podařilo posílit globální přítomnost své značky díky zdokonalení svých produktů. Dlouhodobý závazek automobilky Hyundai Motor poskytovat svým zákazníkům kvalitní produkty a služby jí pomáhá s prosazením na mnoha trzích po celém světě," vysvětlil Mike Rocha ze společnosti Interbrand.

Marketingový ředitel Hyundai Motor Won Hong Cho k tomu poznamenal: „Naše filosofie vyjádřená heslem Modern Premium se v letošním roce stala opět viditelnější. A to další zajímavé akce teprve přijdou. Při pohledu do budoucnosti vidíme sami sebe jako klíčového hráče v přeměně vnímání mobility."

Interbrand vypracovává žebříček s použitím finanční rozvahy obchodních společností v kombinaci s marketingovými aktivitami a zároveň kalkuluje potenciální zisk každé značky.

 

Foto:Hyundai