Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Automobilka Hyundai prodala na českém trhu od začátku roku 18 784 vozů. Oproti minulému roku je to o 6,3 % více. Jen za listopad se v České republice prodalo 1 792 vozů této značky, což znamená s 9 % druhý nejvyšší podíl na tuzemském trhu.
Nejprodávanějším modelem značky byl v listopadu opět model i30. S 676 prodanými vozy jde o druhý nejprodávanější vůz v kategorii nižší střední třídy. Velmi dobře se dařilo také modelu ix20, kterého se v listopadu prodalo 376 kusů. Tento vůz tak nadále drží s více než 61% tržním podílem pozici jasné jedničky v kategorii malých MPV. Od počátku roku se na špičce prodejních žebříčků drží model Tucson, kterého se za jedenáct měsíců letošního roku prodalo 2 903 kusů. Současný hit automobilky je ve své kategorii SUV-C za rok 2016 vůbec nejprodávanějším vozem.
Hyundai uvádí čísla o prodejích očištěná o tzv. zmanipulované registrace, jimiž některé konkurenční značky zkreslují své skutečné prodeje. V reálných prodejích není započtena ani tzv. neprůhledná kategorie a to z toho důvodu, že v této kategorii nelze jednoznačně identifikovat koncového zákazníka.
Podklady a foto: Hyundai