Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
V listopadu prodal jihokorejský Hyundai celosvětově 451 838 aut, což představuje meziroční nárůst o 4,9 %.
Na korejském trhu dosáhl meziroční nárůst bez jedné desetiny sedmnácti procent a prodalo se zde celkem 65 166 vozidel. Na zahraničních trzích bylo prodáno 386 672 vozů, což představuje nárůst ve výši 3,1 %.
Od začátku roku tak Hyundai prodal celosvětově 4 448 969 automobilů. Je to sice o necelé procento méně než minulý rok, avšak čísla ukazují lepšící se situaci na klíčových trzích, jako je USA, Čína a Indie, kde došlo k meziročním nárůstům. (o 4, 5 % v USA, 11,2 % v Číně a 5,9 % v Indii)
K lepšícím se prodejním výsledkům společnosti Hyundai Motor významně přispěly zotavující se trhy v USA, Číně a Indii. Na růstu se výrazně podílely i dodávky ze zahraničních továren společnosti. Dodávky z ruského závodu meziročně vzrostly o 9,7 %. Nošovický závod dokonce vykázal v listopadu 19,0% meziroční nárůst. Na vynikajících výsledcích se podílela velká popularita nového modelu Tucson, který se zde vyrábí i stabilní prodejní výsledky dlouhodobě oblíbených modelů i30 a ix20.
Foto:Hyundai