MotorInfo

Honda zahajuje unikátní reklamní kampaň

19.8.2015 13:04
Honda zahajuje unikátní reklamní kampaň

Na oslavu ojedinělého roku novinek uvádí společnost Honda letos v létě film Ignition (Zážeh), kterým zahajuje unikátní reklamní kampaň.

Letošní modely vozů Honda jsou buď zcela nové nebo po faceliftu, včetně nového modelu HR-V a dychtivě očekávaného modelu Civic Type R. Letošní rok byl také svědkem prvního komerčního letu letadla HondaJet a návratu značky Honda do podniku Formule 1.

Žádná jiná společnost se nezabývá technickým vývojem v tolika kategoriích jako Honda: automobily, motocykly, roboty, motorové stroje, letectví a závodní vozy. Film Ignition (Zážeh) má zdůraznit odvážné úsilí Hondy, jakož i filozofii značky, jež je vyjádřena povzbuzujícím motivem kampaně: „Mít odvahu dělat věci, o kterých ostatní pouze sní.“ Film inspirovaný odvážným duchem společnosti Honda vzdává poctu jednomu z nejodvážnějších projevů lidské zvědavosti a technického úsilí: letu do vesmíru.

Představivost diváků zaujme symbolika a kinematografické detaily inspirované cestami do vesmíru, od snímků v atmosféře po klasickou ústřední hudbu ze zlaté desky, se kterou vesmírná sonda Voyager 1 vyrazila do vzdálených míst sluneční soustavy. Po úvodních záběrech humanoidního robota ASIMO značky Honda kamera představuje řadu produktů Honda seřazených na obrovské startovací dráze. Na mokrém povrchu dráhy se odráží obloha a slunce. Při pohledu shora připomíná tento útvar raketoplán nebo raketu. Celým filmem prostupuje tradice značky Honda. Například řidič nového modelu NSX je zachycen s obrázkem původního modelu NSX 1991 v ruce. Opravdu pozorným divákům neunikne jedinečný záběr na jezdce stáje McLaren-Honda Jensona Buttona a hlas druhého jezdce, proslulého Ayrtona Senny.


Tato kampaň bude jednotná, celoevropská a stejně jako předchozí úspěšná kampaň „The Other Side“ se zaměří na kompletní produktovou nabídku. Film Ignition (Zážeh) natočil Aoife McArdle v produkci Somesuch na Podilsko-Voskresenském mostu na Ukrajině. Místní produkci zajišťovala agentura Radioaktive. Zpracování impozantní filmové podoby s využitím technologie SFX a postprodukci provedlo studio The Mill. Zvuk byl zpracován ve studiu Factory. Hudbu k filmu složil ve studiu SIREN Walter Mair, autor hudby k vědeckofantastickým filmům.