MotorInfo

Honda spouští kampaň „Roar“

20.6.2014 17:50
Honda spouští kampaň „Roar“

Společnosti Honda Motor Europe a Wieden+Kennedy London spustily novou kampaň zaměřenou na představení konceptu připravovaného modelu Civic Type R.

Kampaň začíná s předstihem před netrpělivě očekávaným uvedením produkčního vozu na trh v roce 2015.

Kampaň „Roar“ (Řev) oslavuje odlišnou stránku značky Honda - vyzývající, vítěznou a závodní. Stránku, která je spojena s návratem značky Honda do Formule 1 a s představením nové generace supersportovního automobilu NSX, jež je rovněž naplánováno na rok 2015. Stránku, díky které značka Honda soutěží na dvou i čtyřech kolech ve více závodech, než jakákoliv jiná firma na světě. Nový Civic Type R, který je označován jako „závodní vůz pro běžné silnice“ a který by měl být v porovnání se svými předchůdci nejextrémnějším modelem, je pro tuto kampaň skvělým hrdinou.

„Roar“ začíná 30sekundovým filmem, ve kterém nový Civic Type R Concept „rozráží“ model Civic, ze kterého vychází. S narůstajícími otáčkami a řevem motoru se vůz v prostoru moderní umělecké galerie přemění ze standardní bílé Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodní garáži, který je připraven vyrazit na trať. Po dokončení přeměny, kdy hluk motoru utichne, se v závěru filmu objeví titulek „The Other Side of Honda“ (Druhá stránka značky Honda).

Film „Roar“, který režíroval Mitch Stratten ze společnosti Independent, se objevuje na kanále YouTube značky Honda a bude doplněn tištěnou a on-line bannerovou kampaní. Větší interaktivní a integrovaná kampaň oslavující tuto „druhou stránku“ značky Honda se v současnosti připravuje a její spuštění je naplánováno na letošní podzim.

Martin Moll, vedoucí marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uvedl: „S blížícím se příchodem Hondy Civic Type R je tento film prvním krokem v několikaměsíční sekvenci aktivit, jejichž cílem je nabudit a zapojit fanoušky modelů Civic a Type R před netrpělivě očekávaným uvedením vozu na trh v příštím roce. Slyšitelný řev motoru v tomto filmu skvěle zachycuje duši modelu Type R a přibližuje zážitky, které tento vůz slibuje nabídnout.“

Scott Dungate, kreativní ředitel společnosti Wieden+Kennedy London, k tomu uvedl: „Značka Honda má dvě stránky. Tu racionální, kterou je pověstná: kvalitu, spolehlivost a důmyslná konstrukční řešení. Je zde však ještě druhá stránka: její závodní alter ego, její nespoutaná vnitřní energie, její vášeň pro vítězství. Tento film začíná oslavou „Druhé stránky značky Honda“ a ukazuje posun v tom, co můžeme od této značky očekávat.“