MotorInfo

Honda slaví první výročí kampaně #MyJourney

5.8.2014 13:11
Honda slaví první výročí kampaně #MyJourney

Interaktivní kampaň společnosti Honda s názvem #MyJourney oslavila tento týden první výročí od svého spuštění.

Inspirací pro její vznik se stal Jon Hancock, který společnost Honda kontaktoval v souvislosti s neuvěřitelnou osmiletou cestou ve své věrné Hondě Civic vyrobené v roce 1987 z britského Bristolu přes mnoho kontinentů. Snem Jona a jeho ženy Christine bylo vzít vůz zpět do jeho rodiště - továrny Honda v japonské Suzuce. Před příjezdem do továrny Jon telefonicky kontaktoval společnost Honda s žádostí o pomoc, na základě které pro něj její pracovníci zorganizovali prohlídku továrny, v níž byla Honda Civic v roce 1987 vyrobena. Jonova cesta se následně stala inspirací pro interaktivní kampaň Honda #MyJourney.

Webové stránky „MyJourney“ (www.myjourneys.com) jsou místem, kde se lidé mohou podělit o své zážitky a zhlédnout zprávy o dobrodružství dalších cestovatelů. Kampaň se rozrostla do celosvětové on-line komunity, která spojuje fanoušky značky Honda, majitele vozidel Honda a členy závodních týmů od WTCC až po MotoGP.

V rámci kampaně #MyJourney tak společnost Honda zaznamenala pozoruhodné cesty přes více než 116 zemí, jež dohromady čítají více než 800 000 kilometrů.

Na oslavu výročí kampaně vytvořila společnost Honda krátký film, který přibližuje ideje a výsledky projektu #MyJourney. Film je k dispozici na adrese www.myjourneys.com/birthday