Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...Honda oznámila, že Ital Gabriele Tarquini a Portugalec Tiago Monteiro byli vybráni jako jezdci továrního týmu pro Mistrovství světa cestovních vozů FIA (WTCC).
Již dříve v průběhu letošního roku značka Honda potvrdila, že od roku 2013 vstoupí se dvěma vozy do WTCC jako tovární tým Honda Racing Team JAS, který bude řízen firmou J.A.S. Motorsport (Milán, Itálie), jež je dlouholetým partnerem značky Honda v oblasti motoristického sportu. Společnost J.A.S. Motorsport v současnosti pro WTCC vyvíjí vůz odvozený od evropské verze pětidveřové Hondy Civic, zatímco firma Honda R&D ve svém výzkumném a vývojovém centru v japonském Tochigi vyvinula zcela nový, na míru vytvořený čtyřválcový přeplňovaný benzinový motor 1,6 litru s přímým vstřikováním paliva. Jako součást programu vývoje vstoupí Honda do WTCC s jedním vozem již v průběhu této sezony. Za volantem „Hondy Civic WTCC“ bude bývalý pilot Formule 1 Tiago Monteiro, který s vozem absolvuje tři závody. Poprvé se představí v říjnu 2012 v Suzuce. Honda R&D a Mugen týmu zajistí v průběhu soutěžního debutu nového motoru podporu na trati. Vzhledem ke svým zkušenostem z motoristického sportu bude Tarquini, který v roce 2009 ve WTCC získal mistrovský titul, týmu v průběhu letošního roku pomáhat s vývojem nového vozu.
Oba jezdci se do bojů v Mistrovství světa cestovních vozů (FIA WTCC) naplno zapojí v roce 2013.
Gabriele Tarquini svou závodní kariéru zahájil v motokárách, kde se stal mistrem Itálie i mistrem světa. Poté na tři sezony přešel do Formule 3000, následně do Formule 1, celkem absolvoval 78 Velkých cen a spolupracoval s týmy jako Osella, Coloni, AGS, Fondmetal a Tyrrell. V roce 1994 italský jezdec úspěšně přesedlal na cestovní automobily. V Britském šampionátu cestovních vozů (BTCC) získal titul hned při své premiéře. V roce 1997 zahájil pětiletou spolupráci se značkou Honda, a to nejprve v BTCC za volantem Hondy Accord. V roce 1998 přešel do Německa, kde značce Honda pomáhal při útoku na tamější Pohár STW. V roce 2000 se vrátil zpět do BTCC. Tato první etapa spolupráce se značkou Honda skončila v roce 2001 a přinesla vítězství v devíti závodech v Evropském šampionátu cestovních vozů. Od té doby Tarquini závodil ve FIA WTCC, kde v roce 2009 v posledním závodě vybojoval mistrovský titul mezi jezdci.
Ve stejném roce, kdy Tarquini poprvé nastoupil do týmu Honda (1997), Tiago Monteiro debutoval ve francouzském poháru Porsche Carrera Cup. Po krátkém působení ve francouzské Formuli 3 a v šampionátu GT přešel v roce 2002 do Formule 3000 a následně v roce 2003 do seriálu American Champ Car. Poté vstoupil do Formule 1, kde jezdil za týmy Jordan Grand Prix, Midland F1 a Spyker F1. V roce 2005 stanul na stupních vítězů v United States Grand Prix (3. místo) a ve stejném roce překonal rekord v nejvyšším počtu dokončených závodů v sezoně mezi nováčky (18); tento rekord drží dodnes. V roce 2007 Monteiro přešel do FIA WTCC, kde dodnes patří mezi přední jezdce.