Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Společnost Hyundai Motor Company zaznamenala v žebříčku 100 nejlepších globálních značek v roce 2012, sestavovaném poradenskou společností Interbrand, meziroční nárůst hodnoty své značky o 24,4 %, na 7,5 miliardy USD.
Hyundai je zařazován mezi 100 nejlepších globálních značek nepřetržitě již osm let a letos se umístil mezi 100 značkami na 53. místě, což je nejlepší umístění společnosti Hyundai v historii po průběžném zlepšování z 84. pozice v roce 2005.
„Nedávné investice značky Hyundai do globálních kampaní a skvělý design nových produktů odpovídají emocionálním potřebám zákazníků,“ uvedla společnost Interbrand ve svém prohlášení. „Povědomí o značce Hyundai se během krátké doby fenomenálně zvýšilo a bude zajímavé sledovat, jakým směrem se bude tato značka v budoucnosti vyvíjet.“
Meziroční nárůst o 24,4 procenta v letošním roce je výrazně vyšší, než průměrný růst o 11,2 % v rámci automobilového průmyslu. I mimo automobilový průmysl patří Hyundai mezi hodnotově nejrychleji rostoucí značky na světě, v těsném závěsu za takovými značkami, jako jsou Apple Inc., Google Inc. a Amazon.com.
Kromě průběžného zaměření na kvalitu přisuzuje Hyundai výsledky svému úsilí o vnímání značky. Hyundai prezentoval svůj nový značkový koncept „Modern Premium“ na Detroitském autosalonu 2011 včetně svého nového směru a značkového sloganu. Hyundai letos zahájil svou první globální kampaň na podporu značky pod názvem „Live Brilliant“.
„Výrazný růst hodnoty značky, navzdory globálním ekonomickým nesnázím a tvrdé konkurenci, ukazuje neustálé zlepšování postavení naší značky,“ řekl Won-Hong Cho, ředitel marketingu společnosti Hyundai Motor v Soulu. „Budeme i nadále zvyšovat naše úsilí, abychom se stali nejoblíbenější značkou, poskytováním větší protihodnoty, která přesahuje očekávání zákazníků.“
Pořadí v žebříčku společnosti Interbrand je sestavováno na základě finančních účetních výkazů společností v kombinaci s marketingovými aktivitami a odrážející také potenciální budoucí zisky každé značky.
Pořadí automobilových značek
Pořadí (automobilový průmysl) |
Značka |
Hodnota značky (100 mil. USD) |
Pořadí v roce 2012 (celkové) |
|
|
Meziroční změna |
|||
1 |
Toyota |
303 |
+9 % |
10 |
2 |
Mercedes-Benz |
301 |
+10 % |
11 |
3 |
BMW |
291 |
+18 % |
12 |
4 |
Honda |
173 |
-11 % |
21 |
5 |
VW |
93 |
+18 % |
39 |
6 |
Ford |
80 |
+6 % |
45 |
7 |
Hyundai |
75 |
+24 % |
53 |
8 |
Audi |
72 |
+17 % |
55 |
9 |
Porsche |
51 |
+12 % |
72 |
10 |
Nissan |
50 |
+30 % |
73 |
Hodnota značky Hyundai Motor (2005 až 2012)
Rok |
Hodnota značky (100 mil. USD) |
Pořadí (celkové) |
2005 |
34,8 |
84 |
2006 |
40,8 |
75 |
2007 |
44,5 |
72 |
2008 |
48,5 |
72 |
2009 |
46,0 |
69 |
2010 |
50,3 |
65 |
2011 |
60 |
61 |
2012 |
74,7 |
53 |