MotorInfo

Goodyear představil MyFleet

20.10.2014 08:12
Goodyear představil MyFleet

Portál MyFleet společnosti Goodyear představuje rychlou a profesionální platformu pro komunikaci mezi dopravcem, servisním poskytovatelem a společností Goodyear.

MyFleet umožňuje provádět vzájemné obchodní transakce i vzájemnou komunikaci všech tří stran snadným způsobem na jednom místě, díky čemuž se komplexní pneuhospodářské služby stávají dostupnými i pro menší dopravce.

Třístranné smlouvy mezi dopravcem, servisním poskytovatelem a společností Goodyear zajišťují možnost zprostředkovat komplexní pneuhospodářské služby také menším autodopravcům. Poskytovatelé servisních služeb mají díky portálu MyFleet k dispozici přehlednou databázi spravovaných vozových parků, stejně jako aktuální nabídku produktů společnosti Goodyear. V systému mohou rovněž sledovat historii transakcí mezi dopravcem a servisním poskytovatelem. Přímo na této platformě dochází k tvorbě konkrétních cenových nabídek pro jednotlivé klienty na základě historie vzájemné spolupráce a dalších charakteristik daného dopravce. Dalšími benefity pro poskytovatele služeb je možnost dozvědět se na tomto portálu o všech novinkách společnosti Goodyear a také mohou využívat katalog s produkty určenými pro běžnou činnost jednotlivých pracovníků servisních poskytovatelů.

MyFleet přináší možnost individuálního přístupu k jednotlivým autodopravcům, kteří po registraci, jejíž součástí je vyplnění  údajů o vozovém parku, obdrží vlastní přístupové údaje, pomocí nichž mají přístup na vlastní profil v systému. Každá flotila na základě svých charakteristik má vlastní sjednané obchodní podmínky a získává například individuální cenovou nabídku na jednotlivé služby i produkty. Přes portál rovněž dochází k objednávce servisních služeb či inspekcí, kdy stačí zadat počet automobilů a požadované datum servisní služby. Na portálu se vyskytuje také záložka celoevropské asistenční slžby Goodyear Service Line 24h, kde se nalézá mimo jiné ceník jednotlivých služeb a kontakt na spolupracujícího servisního poskytovatele. Bonusem pro dopravce je věrnostní program, který jim umožňuje nakupovat za získané body různé produkty a dárky od společnosti Goodyear.

„Díky platformě MyFleet lze nastavit všechny služby na míru zákazníka. Všichni tři partneři mají jeden cíl, a to zajistit fungující systém, který umožní dopravci optimalizaci provozních nákladů spojených s pneumatikami,“ uvádí David Kyncl, Sales Manager Truck CZ společnosti Goodyear, a dodává: „S MyFleet komunikují a obchodují všechny tři strany jednoduše na jednom místě, což umožňuje využívat komplexní pneuhospodářské služby také menším dopravcům.“

Společnost Goodyear má díky portálu MyFleet k dispozici přehlednou databázi, v níž se nachází záznamy o jednotlivých poskytovatelích servisních služeb, flotilách, aktuální nabídce pneumatik i konkrétních cenových nabídkách pro své partnery. Důležitou funkcí je tzv. sledování pneumatik, ve kterém nejdříve dochází k registraci každé prodané pneumatiky a následně k záznamům o jejich používaní a sledování jejich opotřebení. Tato data získává společnost Goodyear od poskytovatele servisních služeb. Na základě dat vypracovává společnost Goodyear zprávu pro dopravce, který z ní může vyčíst informace o odhadované životnosti pneumatiky, nákladech na kilometr ale i zaznameném tlaku v pneumatikách. Díky výsledkům měření může dopravce porovnávat svá jednotlivá vozidla z hlediska efektivity, jelikož každé disponuje tzv. kartou vozidla se všemi těmito informacemi. Ze zpráv poskytovaných dopravcům lze zjistit, jak moc je vybraná pneumatika (rozpoznávají se podle sériového čísla každé pneumatiky) opotřebená, jakou má výšku dezénu (v procentech), kolik kilometrů již daná pneumatika najela či jaký je náklad vynaložený na pneumatiku na 1 000 ujetých kilometrů.

 

Foto:J.Svoboda,

Ilustrace:Goodyear