MotorInfo

Goodyear platinovým partnerem Bayernu Mnichov

28.11.2015 10:02
Goodyear platinovým partnerem Bayernu Mnichov

Goodyear se stane od 1. ledna 2016 platinovým sponzorem FC Bayern Mnichov, nejúspěšnějšího týmu německé Bundesligy. Víceletá smlouva zahrnuje reklamu na obvodu hrací plochy a řadu dalších reklamních práv.

Jürgen Titz, výkonný ředitel společnosti Goodyear zodpovědný za Německo, Rakousko a Švýcarsko, řekl: „Bayern Mnichov je ideální partner pro další zvyšování profilu naší prémiové značky. S dalším postupem začne toto partnerství sehrávat klíčovou roli v strategii značky Goodyear s integrovanou marketingovou a obchodní komunikací vytvořenou na míru pro naše spotřebitele a zákazníky.“

Fotbalové hvězdy včetně Philippa Lahma, Francka Ribéryho, Thomase Müllera a Manuela Neuera si mohou ověřit kvalitu výrobků značky Goodyear sami, a to hned dvěma různými způsoby. Pneumatikami Goodyear jsou již vybaveny jak soukromé vozy mnohých hráčů, tak i týmový autobus. Goodyear do nového partnerství vstupuje s myšlenkou na celosvětový trh. „Jak Bayern Mnichov, tak Goodyear mají velmi silný mezinárodní kontext. Utkání se přenášejí po celém světě a tým má vice než 400 milionů fanoušků na všech světadílech. Obě značky mají velmi pozitivní pověst, která prochází napříč hranicemi,“ řekl Darren Wells, prezident obchodní jednotky The Goodyear Tire & Rubber Company pro Evropu, Blízký východ a Afriku. „Pro obě značky je také společná dlouhá a úspěšná historie, touha po vítězství a oddanost novinkám.“

„Velmi nás těší, že jsme navázali spolupráci s takovou přední mezinárodní společností, jakou je Goodyear. Goodyear je výrobce prémiových pneumatik, pro nějž je prioritou nejvyšší kvalita, takže jsme velmi potěšeni tím, že vstupuje do rodiny Bayernu Mnichov,“ řekl k tomu Karl-Heinz Rummenigge, výkonný předseda fotbalového klubu.

 

Foto:Goodyear