MotorInfo

Goodyear dodává pneumatiky na nejnovější Porsche 911

7.12.2011 07:34
Goodyear dodává pneumatiky na nejnovější Porsche 911

Nové Porsche 911 standardně na pneumatikách Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2.

Automobilka Porsche si zvolila pneumatiku Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 jako originální obutí na populární devatenáctipalcová kola svého Porsche 911 Carrera 2. Zákazník tak dostane svůj nový sportovní vůz na kolech 235/40 ZR 19 (vpředu) a 285/35 ZR 19 (vzadu) s pneumatikami Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Tato pneumatika nedávno získala nejlepší hodnocení v britském magazínu Auto Express1.

Volba pneumatik u automobilů jako je Porsche 911 patří mezi velmi důležitá rozhodnutí. Kombinace vzadu umístěného motoru a zadní poháněné nápravy zaručuje automobilu vynikající trakci. Současně však klade vysoké nároky na zadní pneumatiky, které musejí zvládnout přenést výkon 350 koňských sil na vozovku a zajistit tak co nejlepší jízdní výkon automobilu. Pneumatika Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 svými mimořádnými výkonnostními parametry a prvotřídní reputací tyto požadavky perfektně splňuje.

Porsche 911 Carrera 2 bylo navrženo nejen k mimořádným jízdním výkonům, nýbrž rovněž tak, aby splňovalo neustále se snižující limity emise CO2. Technologie FuelSaving společnosti Goodyear, použitá v pneumatice Eagle F1 Asymmetric 2, ještě více přispívá k tomuto snižování množství CO2 vypouštěného do ovzduší. To vše je umožněno díky nižší hmotnosti pneumatiky a vyššímu využití siliky. Na základě toho se pneumatika tolik nezahřívá (snížení valivého odporu). Pneumatika Eagle F1 Asymmetric 2 disponuje nejnovější technologií ActiveBraking. Použitím inovativního třídimensionálního blokového dezénu na běhounu pneumatiky se při brzdění zvyšuje kontakt pneumatiky s vozovkou.

„Skvělá ovladatelnost a výkony při brzdění u pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 2, prokázané také v časopise a srovnávacích testech, jsou zásadními požadavky řidičů sportovních vozů jako je Porsche 911“ potvrdil Eduardo Garrido, Marketing Manager společnosti Goodyear. „Navíc technologie FuelSaving napomáhá řidičům snížit celkovou spotřebu pohonných hmot a technologie ActiveBraking zvyšuje kontakt se slinicí během brzdění, což přináší výrazně kratší brzdnou dráhu na suchých i mokrých vozovkách2."



1Test byl zveřejněn v magazínu Auto Express, 7. září 2011 (str. 73-82)

2Srovnáváno s průměrným výkonem tří hlavních konkurentů. Brzdná dráha na mokru z rychlosti 80 km/h na 20km/h, brzdná dráha na suchu z rychlosti 100 km/h na 0 km/h, měřeno organizací TÜV SÜD Automotive v prosinci 2010; rozměr pneumatik: 255/40R19; místo konání: Mireval (Fr) & Garching (Něm).