Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Za historicky nejlepší třetí čtvrtletí vděčí Ford zejména rekordním výsledkům své severoamerické divize a trvale dobrému výkonu finanční společnosti Ford Credit.
Společnost ohlásila provozní zisk před zdaněním ve výši 2,2 miliardy USD, tedy 40 centů na akcii. Fordu se rovněž dařilo generovat pozitivní cash flow, takže na konci sledovaného období disponoval likviditou ve výši 34,4 miliardy USD. Ve srovnání s druhým čtvrtletím to představuje nárůst o 500 milionů USD.
„Tým Fordu dosáhl historicky nejlepšího výsledku za třetí čtvrtletí, a to díky rekordním výsledkům v Severní Americe a soustavně dobrým výkonům společnosti Ford Credit,“ řekl Alan Mulally, prezident a generální ředitel Ford Motor Company. „V Evropě sice čelíme střednědobým výzvám, jsme však zcela odhodláni transformovat naše evropské aktivity rozhodným sladěním výroby s poptávkou, zlepšením ziskovosti prostřednictvím nových produktů a posilováním značky, zefektivněním nákladů a využitím příležitostí k růstu.“
Ve výsledcích Ford of Europe v porovnání s minulým rokem se odráží zejména nepříznivé klima na trzích starého kontinentu, kde se nyní prodává nejméně automobilů za bezmála dvacet let. Evropská část skupiny Ford dosáhla za prvních devět měsíců roku 2012 ztráty 1,021 mld. USD, zatímco ve stejném období loňského roku vytvořila zisk 163 milionů USD. Trh v devatenácti evropských zemích, které jsou pro odbyt Fordu klíčové, se za posledních pět let propadl o 20 procent. Nejméně do poloviny aktuální dekády se přitom neočekává výraznější zlepšení. Ford je přesvědčen, že změny evropského automobilového trhu jsou povahy strukturální, nikoliv cyklické, a proto minulý týden oznámil plán transformace svých aktivit v Evropě. Tento plán, realizovaný v souladu se strategií One Ford, se vedle snižování nadbytečné výrobní kapacity zaměří také na produkty a značku. Jeho součástí je agresivní produktová expanze, čítající 15 nových globálních modelů během následujících pěti let, a také zavádění široké škály moderních technologií. K posílení značky by mělo přispět kromě jiného strategické snížení skladových zásob dealerů během čtvrtého čtvrtletí 2012. Restrukturalizace Ford of Europe přinese po úplném dokončení roční úsporu ve výši 450 až 500 milionů USD.