Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Ve své již páté zprávě o aktuálních trendech zveřejnil Ford nejnovější poznatky o změnách ve společnosti, jež ovlivňují spotřebitele i značky; zejména vývoj v oblasti dopravy je mimořádně dynamický.
Zpráva prezentuje, jak zákazníci zvažují a upravují svoje preference; mění se definice prosperity, hodnota přisuzovaná materiálním statkům i způsoby využívání času. Podle dvou třetin dospělých nikdy v minulosti nebylo obtížnější nalézt informace založené na faktech; pouze 55 procent lidí potvrzuje, že na sociálních sítích zveřejňují to, co si doopravdy myslí. Hojnost výběru v kombinaci s nejistotou na trhu snižuje ochotu k nákupnímu rozhodnutí – lidé raději zkoušejí, než nakupují.
Oblast podnikání v dopravě prochází snad nejdynamičtějším vývojem v historii. Spotřebitelé se tak ocitají na křižovatce. Jedinou konstantou jsou neustálé změny. Nalézt přesné a důvěryhodné sdělení nebylo nikdy obtížnější než dnes. Mění se definice prosperity, hodnota přisuzovaná materiálním statkům i způsoby využívání času. To jsou v kostce nejzásadnější poznatky zprávy o aktuálních trendech, kterou vydala Ford Motor Company pod názvem Looking Further with Ford 2017. Data z oblastí technologií, ekonomie, životního prostředí i politiky umožňují odborníkům Fordu zkoumat, jakým způsobem lze využít důvěry, vztahů, technologií a inovací k vytváření smysluplných produktů a služeb, které přinesou zákazníkům přidanou hodnotu.
Sheryl Connelly, ředitelka analýzy budoucích trendů a společenského vývoje ve Fordu, konstatuje, že narušování starých pořádků je dnešní status quo. „Fascinující je,“ uvádí, „jak se Ford adaptuje a inovuje. Nabízí zájemcům i širší veřejnosti konkrétní způsoby, jak zlepšit svoji mobilitu a ve výsledku i každodenní život.“
S rostoucím tempem i měřítkem bezprecedentních změn ve společnosti dochází i k přehodnocování postojů a priorit. Větší důraz je kladen na transparentnost a důvěryhodnost značek. Firmy by měly konat v nejlepším zájmu jednotlivců i celé společnosti. K nejvýznamnějším zjištěním letošní zprávy patří:
Ohlédnutí a pohled dopředu
Páté vydání každoroční zprávy Fordu o aktuálních trendech upozorňuje na tři trendy z minulosti, které stále ovlivňují chování spotřebitelů, a odhaluje sedm nových.
Přetrvávající trendy
Mikro trendy
Vstříc pozitivním změnám
Ford se mění z „pouhého“ výrobce automobilů na společnost zaměřenou na mobilitu v širším smyslu. Stejně jako před více než sto lety chce i dnes změnit způsob, jímž se lidé dopravují. Společnost zůstává zaměřena na vytváření nových cest, jak lidem usnadnit život – bez ohledu na to, zda vlastní automobil.
Connelly shrnuje oněch pět let, kdy Ford publikuje každoroční přehledy mikrotrendů, jde vývoj celkově pozitivním směrem. „Inspiruje nás kreativita a podnikatelský duch, které ženou vpřed inovace na trhu,“ říká. „Dává nám to naději do budoucnosti.“
Ilustrační foto:Ford