Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Start UEFA EURO 2016 je již za dveřmi a společnost Kia Motors Corporation, jako oficiální automobilový partner, vypravuje flotilu čítající celkem 447 vozů organizaci UEFA pro účely pořádání nadcházejícího Mistrovství Evropy ve fotbale 2016.
V rámci propagace turnaje UEFA EURO 2016 uvede Kia řadu akcí a aktivit s cílem zapojit běžné občany ve spolupráci s jejich oblíbenými týmy, a to včetně aktivit v České republice.
Jako oficiální partner UEFA poskytla společnost Kia Motors Corporation celkem 447 vozů pořadatelům letošního turnaje UEFA EURO 2016 k přepravě národních fotbalových týmů, rozhodčích, funkcionářů, delegátů a VIP hostů v průběhu celého šampionátu. Robustní flotila čítající 447 vozů zahrnuje modely Sportage, Optima, Sorento, Carens, Soul a modelovou řadu cee’d. Kromě oficiální flotily automobilů bude Kia zajišťovat i vlastní tým asistenční služby (Kia Roadside Assistance Team), jenž bude po dobu celého turnaje k dispozici 24 hodin denně. Kia bude poskytovat širokou škálu služeb k zajištění bezpečnosti a pohodlí řidičů i pasažérů všech oficiálních vozidel Kia.
Lokální importér, společnost KIA MOTORS CZECH připravila novou kampaň, která má za úkol propojit značku Kia s Mistrovstvím Evropy ve fotbale a navázat tak na globální aktivity značky. Fotbalovým fanouškům a zákazníků v jejím rámci nabídne akční modely KIA EURO 2016 se zvýhodněním až 100 tisíc korun a ve spolupráci se společností Coca-Cola dokonce i možnost vyhrát tři nové vozy (Kia Picanto, Kia cee’d a Kia Sportage). Při příležitosti UEFA EURO 2016 totiž obě společnosti přichystaly velkou fotbalovou soutěž v obchodním řetězci Albert. Až do 21. června mohou nakupující ve speciálních stojanech zakoupit na 200 tisíc označených lahví s nápoji Coca-Cola, Fanta nebo Sprite a zaregistrovat se do soutěže pomocí SMS.
Ve spolupráci se svými dealery připravuje značka KIA i další speciální možnost pro české fanoušky. Protože zážitek z fotbalu je vždy lepší, když ho mohou sdílet, budou moci navštívit speciální KIA fan zóny, které vzniknou ve vybraných restauracích a sportbarech po celém Česku 17. června 2016. V tento den totiž nastupuje český národní tým do turnaje EURO 2016 zápasem proti Chorvatsku. Zúčastněné restaurace budou opatřeny speciálním brandingem značky KIA a ve většině případů si budou moci fanoušci na vlastní oči prohlédnout i akční modely KIA EURO 2016.
Foto:Kia