Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Na slavnostním galavečeru ve francouzském Cannes oznámila Toyota Motor Europe (TME) vítěze Evropské ceny spokojenosti zákazníků ‘Ichiban’ pro rok 2013.
Filozofie „Zákazník na prvním místě“ byla odjakživa pro Toyotu klíčová a je již součástí tradiční firemní kultury. Podle této zásady si prodejci odnesli celkem 44 ocenění, jejichž prostřednictvím bylo vyjádřeno uznání obchodním partnerům na 32 trzích za výjimečné výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti s prodejními i poprodejními službami.
Českou republiku reprezentovali na slavnostním vyhlášení zástupci vítězné společnosti Toyota Dolák s.r.o., pánové Milan Dolák ml. a Luboš Dolák ml., které doprovodil do Cannes president společnosti Toyota Motor Czech pan Shingo Kato.
Na základě náročných výběrových kritérií prošlo hodnocením na 2 300 evropských prodejců. Prezident TME a CEO Didier Leroy na slavnostním vyhlášení cen uvedl: „Vynikající služby jsou dnes nutností. V rámci individuálního kontaktu osobně dohlížíme na potřeby a požadavky každého z našich zákazníků, a to individuálně. Právě prostřednictvím produktů a služeb musíme dokázat získat si srdce všech našich zákazníků.“
Výraz „Ichiban“ je odvozen od sloganu „Okyakusama Ichiban“, což v japonštině znamená „zákazník na prvním místě“, přičemž „Ichiban“ znamená „první“, nebo „číslo jedna“. Podle interního průzkumu spokojenosti, který Toyota provedla mezi evropskými zákazníky, se výsledky v oblasti zákaznické spokojenosti u prodejců Toyota od počátku udílení výročních cen TME Ichiban v roce 2007 zlepšily přibližně o 47,5 % v oblasti prodeje, resp. o 40 % v poprodejních službách.