Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Z výrobní linky továrny Française de Mécanique, která je pobočkou skupiny PSA Peugeot Citroën, sjel dvoumiliontý benzinový motor EP.
Motor s číslem 2 000 000 bude dodán do továrny v Sochaux, kde bude namontován do vozu Peugeot 308.
Tato kategorie benzinových motorů se ve verzích 1.4 a 1.6 l s nejsilnějším výkonem 200 k používá u většiny vozů Peugeot a Citroën. Nedávno představená dodatečná verze s výkonem 270 k je určena pro Peugeot RCZ-R. Výroba tohoto benzinového motoru, který skupina PSA Peugeot Citroën vyvinula společně se skupinou BMW, byla zahájena v roce 2006. Verze 1.6 l získala sedm let po sobě ocenění „International engine of the year award“ (Mezinárodní motor roku).
Benzinových motorů EP se každý den vyrobí 1 280. Vedle toho se denně vyrobí 900 sad dílů (plášťů, válců, hlav válců, ojnic a klikových hřídelí), které jsou expedovány do továrny BMW v Hams-Hall (Velká Británie), kde jsou po smontování využívané ve vozech MINI.
V továrně Française de Mécanique pracuje téměř 3 050 zaměstnanců, z nichž 800 se podílí na výrobě motoru EP. Společně s Trémery jde o dvě továrny na výrobu motorů, které tvoří evropskou výrobní základnu skupiny PSA Peugeot Citroën.