Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Značka Audi vstoupila do druhého čtvrtletí dalším růstem.
V dubnu vzrostl počet dodaných vozidel na celém světě v porovnání s předchozím rokem o 7,5 procenta na 164 350 automobilů. Oba největší trhy značky se čtyřmi kruhy dosáhly výrazného růstu - Čína o 9,4 procenta a Německo o 12,4 procenta. Globální prodej se od ledna zvýšil, v porovnání se stejným obdobím roku 2015, o 4,9 procenta na 620 100 vozů. Poprvé v historii společnosti se tak pro vůz značky Audi rozhodlo již po čtyřech měsících více než 600 000 zákazníků.
Ještě úspěšněji si Audi vede na českém trhu. "V měsíci dubnu naši zákazníci přihlásili 588 vozů Audi, což je oproti loňskému roku nárůst o 43 %. Celkem jsme v letošním roce registrovali 2071 vozů, tedy o 51 % více než ve stejném období loňského roku. Úspěšné prodeje podporuje 4letá záruka na naše vozy, kterou poskytujeme již od loňského dubna, a věříme v úspěch operativního leasingu ,Audi now.', který jsme rozšířili i na model Audi A4. Našimi bestsellery jsou modely SUV řady Q a radost nám dělá i nové Audi A4," shrnuje úspěšné působení značky Audi na českém trhu v letošním roce Tomáš Velek, ředitel divize Audi společnosti Porsche Česká republika.
Foto:Audi