MotorInfo

DS WORLD PARIS - otevřeno pro veřejnost

29.11.2013 15:13
DS WORLD PARIS - otevřeno pro veřejnost

Nový prostor DS WORLD PARIS, který je vyhrazený pouze řadě DS se nachází na adrese 33 rue François 1er, v samém centru pařížského „Zlatého trojúhelníku“, pár kroků od avenue des Champs Elysées a avenue Montaigne.

Jde o prodejní, výstavní a muzejní prostor, který je zasvěcen modelům řady DS, ale také o místo pro nové zážitky a prožívání emocí.Prémiová řada DS značky Citroën se inspiruje u toho nejlepšího ze světa francouzského luxusu a aby mohla projevit svůj charakter, potřebuje svébytné místo v pařížském hlavním městě, kolébce legendárního vozu DS: tím je showroom DS WORLD PARIS. Za historicky ceněnou secesní fasádou se skrývají tři patra zkušeností, kde se vzdává hold modelům, talentu a dědictví řady DS. V DS WORLD PARIS se mohou zákazníci zcela ponořit do světa DS a současně bude možné, díky odvážnému uměleckému a kulturnímu programu, obdivovat tvorbu současných umělců.

Tato výkladní skříň řady DS je v Evropě jedinečná a pro značku představuje další trumf. Jde rovněž o prodejnu, jejíž ambicí je přitáhnout nové zákazníky a nabídnout jim exkluzivní služby na míru nebo jim třeba představit nejkrásnější modely DS3: limitovanou patnáctikusovou sérii DS WORLD PARIS. Po specializovaném showroomu, který byl otevřený v březnu 2013 v Šanghaji, jde o druhý prostor plně zasvěcený řadě DS a o skutečnou vlajkovou loď na světové úrovni.

Linie DS představuje „success story“. Se 400 000 kusy prodanými od uvedení řady DS na trh v roce 2010, jde o celosvětový obchodní úspěch. Díky DS WORLD PARIS značka Citorën pokračuje v cestě, která je ve světě automobilů ojedinělá: podařilo se jí uspět s řadou vozů nabízející výrazný styl, rafinovanost, vysokou míru elegance a skvělé pocity při řízení.

DS WORLD PARIS propojuje minulost a budoucnost, od legendární DS z roku 1955 přes vysoce inovativní koncepční vozy po nejnovější modely.

Sláva řady DS začíná s vozem CITROËN DS, který se poprvé objevil v říjnu 1955 při pařížském autosalonu v Grand Palais. Jeho design a technologie okamžitě otřásly automobilovým trhem té doby. Dědictví řady DS je věnováno první patro  showroomu DS WORLD PARIS. Všichni zvědaví a nadšení návštěvníci mohou sledovat historickou ságu DS značky Citroën. Výstavu zahajuje jeden z prvních vyrobených modelů: DS 19 z roku 1956.

Dnes historie pokračuje  modely DS3, DS3 CABRIO, DS4 a DS5, které dál přenášejí „pařížské“ hodnoty a know-how značky. Tato řada se nadále inspiruje kulturou luxusu francouzského stylu.

Modely prémiové řady DS zde budou vystaveny po celý rok. Při slavnostním otevření se mohli návštěvníci seznámit s exkluzivním modelem DS3 DS WORLD PARIS. Vůz Citroën DS3 DS WORLD PARIS, který se inspiroval u architektury secese a odráží know-how špičkových francouzských řemeslníků, působí jako pařížský elegantní šperk. Exkluzivní model je zahalen do matně popelavě šedé, která dokonale ladí s matně hnědým odstínem Trinitario použitým na střeše a zpětných zrcátkách. Tyto odstíny byly speciálně vytvořeny pro tento model. Sedmnáctipalcová kola jsou opatřena novým diamantovým výbrusem, sladěným se střechou a zpětnými zrcátky.

Pro vytvoření elegantního interiéru byly použity prestižní materiály. Na sedadlech se objevuje motiv Bracelet, který je výsledkem práce čalounických mistrů značky a při této příležitosti se objevuje ve verzi hnědé kůže Nappa Trinitario s béžovým prošitím. Jde o mimořádně kvalitní kůži, která je použita na liště palubní desky, na řadicí páce a na středové loketní opěrce.

O jedinečnosti každého z 15 vyrobených vozů svědčí číslované logo DS WORLD PARIS z hnědého burgundského dubu. Tento dřevěný dekor je díky zcela nové technologii inkrustován do kožené lišty na palubní desce. Nově použitý dřevěný motiv připomínající svět bydlení se objevuje i na dveřních panelech. DS3 DS WORLD PARIS je nabízen s benzinovým motorem o výkonu 120 koní (VTi 120) spojeným s automatickou převodovkou.

Exkluzivní služby na míru

V showroomu DS WORLD PARIS budou mít zákazníci k dispozici poradenství na míru a budou na ně čekat zcela nové specifické služby, jako je dodávka nového vozu do místa bydliště zákazníků v regionu Île-de-France nebo služba bezplatného vyzvednutí vozu na pracovišti zákazníka, který potřebuje u svého vozu provést údržbu. Všichni zákazníci DS mohou rovněž po celý rok bezplatně využít služeb osobního komorníka a prostřednictvím klubu CITROËN DS PRIVILEGE dostávají pozvánky na exkluzivní akce. V nabídce jsou i projížďky po Paříži na palubě původního Citroënu DS 23 s řidičem nebo pronájem tohoto legendárního vozu.

Butik, výkladní skříň životního stylu DS

Butik DS WORLD PARIS nabízí kolekci předmětů, které se opírají o hlavní principy řady DS, jimiž jsou odkaz, elegance a odvaha. Smyslné a elegantní výrobky kolekce DS LIFESTYLE nabízejí originální, současně klasický i moderní styl: milovníci řady DS si mohou  pořídit peněženku, taštičku na doklady, pouzdro na telefon či klíčenku. Ze všech předmětů označených DS, ať jsou součástí limitované série nebo stálé kolekce, vyzařuje luxus francouzského střihu a nabízejí kvalitu materiálů a provedení odpovídající těm nejnáročnějším požadavkům.

Citroën při příležitosti otevření DS WORLD PARIS uvádí na trh první výrobek své kolekce zavazadel DS LIFESTYLE: tašku DS 48H, jejíž limitovaná série je nabízena v showroomu DS WORLD PARIS v předpremiéře. Jsou pro ni typické propracované linie a elegantní provedení, v němž se spojuje svět haute couture a designu. Tento vysoce kvalitní společník na cesty z pravé telecí kůže francouzského původu, který dodává značka Tanneries Roux, je dílem francouzského výrobce Renouard. Hladká kůže je v některých částech ozdobena embosovanou kůží s reliéfem DS.

V srdci DS WORLD PARIS

DS WORLD PARIS je místo zcela vyhrazené samotné podstatě DS, tedy určité vizi luxusu francouzského střihu. Každý detail, každý prostor byl promyšlen a koncipován podobně jako kolekce Haute Couture“ vysvětluje ředitel DS WORLD PARIS Julien Faux. Za historicky ceněnou secesní fasádou se skrývá 600 m2 v barvách řady DS – černé, karmínové a odstínu champagne. Prostor je uspořádaný jako elegantní butik, vyzařuje z něj elegance, šarm a střídmost. V DS WORLD PARIS se můžete ponořit do světa DS a nechat prostor působit na všechny své smysly.

Zrak

DS WORLD PARIS nabízí inspirující prostředí, plné imaginárna a emocí. Rovnováha mezi barvami, světlem a liniemi poskytuje plynulost a klid, harmonii přitahující zrak, aniž by jakkoliv rušila. Účelem je podtrhnout krásu vystavených vozů. Ve výšce 3,8 metru je zavěšený neobvyklý lustr vytvořený na míru, který tvoří 900 skleněných zvonků z foukaného skla, které byly ručně pečlivě zavěšeny na 1 300 vláken z optického vlákna. Výsledkem je obrovské množství zvlněných ploch, které se třpytí ve světle.

Elegance čiší i z výběru nábytku, největší pozornost přitahuje sofa DS, které vytvořil tým Design centra Citroën. Tento jedinečný kus byl vystaven v březnu 2013 na milánském veletrhu nábytku. Jeho křivky evokují plynulost a pohyb, působí jako levitující část karoserie.

Hmat

Zvláštní pozornost byla věnována výběru materiálů. Rastr DS se objevuje na stěnách, u nichž se střídá lakovaný nátěr s povrchem připomínajícím kůži. Na jedné stěně jsou vystaveny kůže a čalounické nástroje používané při výrobě modelů řady DS. Jde o dokonalou ilustraci know-how řemeslníků značky Citroën.

Čich

DS WORLD PARIS také charakterizuje vůně, která diskrétně doprovází návštěvníka, jakmile překročí dveře v čísle 33 ulice François 1er. Firma Scentys, která se specializuje provonění interiérů, vytvořila spolu s Antoinem Lie, renomovaným výrobcem parfémů, výjimečnou vůni, která je vyjádřením samotné podstaty DS. Důmyslně se v ní snoubí zázvor a kardamom a irisový prášek spolu na bázi z čínského cedru a haitského vetiveru. Tato vůně DS WORLD PARIS evokuje historii a eleganci a definuje tak jeho čichovou identitu. V butiku DS WORLD PARIS ji lze zakoupit i ve formě aromatické svíčky.

Sluch

Agentura Sixième Son vytvořila pro DS WORLD PARIS speciální hudbu vytvářející atmosféru Haute couture pod názvem „Cousu Mots“ (Ušitá slova). Zvuk DS je „zvuk, kterého by se dalo dotknout“. Bohatý hudební mix, kolísající od jazzu po nadčasové klasiky, s důmyslnou směsí elektrické a experimentální hudby. Zvuková nahrávka nabízí i hudební předěly, hluky a ruchy či rozhovory s celebritami, které jsou spojovány se značkou. Posluchači se budou moci pobavit útržky hlasů osob, které se již objevily v reklamách na modely DS.

Kulturní a umělecký prostor otevřený kreativitě

„V rámci naší snahy o úpravy na míru chceme, aby byl DS WORLD PARIS předním avantgardním místem, prostředím pro kreativce nabízejícím umělecké zážitky a nové horizonty. Vybereme nebo vytvoříme akce, které budou odrážet náš svět, a překvapíme důvtipnou směsicí odvahy a know-how,“ uzavírá Julien Faux.

Pro rok 2014 se rovněž chystá bohatý umělecký a kulturní program točící se kolem světa módy, designu, umění a gastronomie.