MotorInfo

DS 3 se představuje pomocí technologie Virtuální garáže

3.3.2016 20:11
DS 3 se představuje pomocí technologie Virtuální garáže

Značka DS představuje nový vůz DS 3 pomocí řešení „Virtual garage“ od Dassault Systèmes.

Společnost Dassault Systèmes, 3DEXPERIENCE Company, světový lídr v oblasti návrhářského 3D softwaru, digitálního 3D modelování a řízení životního cyklu výrobku (PLM), informovala, že značka DS skupiny PSA využila specializované oborové řešení „Virtual Garage“ (Virtuální garáž) k vytvoření speciálního virtuálního zážitku pro návštěvníky autosalonu v Ženevě. 

Značka DS představí nový model DS 3 ze své prémiové řady velmi netradičním a dynamickým způsobem. Vůz totiž nebude na stánku fyzicky přítomen. Návštěvníci si mohou s pomocí virtuální helmy HTC Vive a joysticku model DS 3 prohlédnout, prozkoumat a vyzkoušet, jako by byl skutečný. Mohou se procházet okolo vozu a posadit se do něj, měnit barvu karosérie i střechy, výbavu a styl interiéru nebo si zobrazit otevírání a zavírání předních dveří.

Specializované řešení „Virtuální garáž“ je postaveno na platformě 3DEXPERIENCE společnosti Dassault Systèmes. Je určeno k prezentování marketingových a prodejních materiálů, aplikací a zprostředkování netradičních zážitků pro zákazníky. Firmy mohou využít existující CAD data o automobilech k tomu, aby urychlily vytvoření vhodného konceptu. Zároveň mohou pracovat s parametry produktu, ale i s 2D/3D projekčním mapováním, augmentovanou (rozšířenou) realitou, gamifikačními prvky, interaktivními koncepty a technologií ovládání pohybem. Tato technologie nabízí zákazníkům více než tři miliony možných kombinací. Společnost DS s její pomocí vytvořila konkrétní řešení „DS Virtual Vision“, které poskytuje zákazníkům přehled o tom, co vše je možné přizpůsobit na míru jejich přáním a potřebám.

„Specializované řešení ‚Virtuální garáž‘ nabízí intenzivní zážitek z produktu a firmám přináší neomezenou kreativní svobodu, protože mohou nové vozy uvádět s nízkými náklady a přitom vyjít vstříc individuálním přáním zákazníků,“ uvedl Olivier Sappin, viceprezident divize Transportation & Mobility společnosti Dassault Systèmes. „Působivý zážitek podněcuje zákazníky u autorizovaných prodejců, na veletrzích či speciálních akcích k  okamžitému nákupu na základě silného dojmu. Společnost Dassault Systèmes umožňuje pracovníkům v oblasti marketingu a prodeje připravovat kreativnější prezentační akce a upoutat pozornost zákazníků i celého sektoru.“

  Foto:Dassault Systèmes