MotorInfo

DPD představuje novinky v doručování zásilek

9.6.2015 12:21
DPD představuje novinky v doručování zásilek

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v České republice i Evropě, spouští komunikační kampaň, která přiblíží koncovým zákazníkům inovativní službu upřesňující doručení zásilky na konkrétní hodinový interval.

Jedná se o novinku na českém trhu, která přináší nezávislost a větší komfort při doručování. Stěžejním bodem kampaně je reklamní spot, ve kterém se v hlavní roli představí režisér a herec Jakub Kohák. Součástí kampaně je i soutěžní online hra.

Novinky pro koncové zákazníky blíže představuje marketingová kampaň navazující na kampaň z loňského roku. Jejím základem je online spot, ve kterém Jakub Kohák obrazně předvede, jak pohodlná je přeprava s DPD a jak snadno lze přizpůsobit dodání zásilky svým časovým možnostem. Video je natočeno originální metodou s pomocí tzv. tilt-shift efektu, která vytváří optický efekt miniaturní vymodelované scény, přestože se jedná o reálné a živé záběry. Součástí kampaně je i soutěžní online hra, v rámci které mají soutěžící za úkol dostat co nejrychleji dodávku z dopravní zácpy a doručit včas přepravovanou zásilku. Jaké to je být kurýrem, který musí doručit zákazníkovi zásilku ve stanoveném časovém intervalu, může vyzkoušet každý na http://dorucujemeradost.dpd.cz/hra

Od 1. dubna letošního roku dostávají zákazníci DPD SMS a e-mail s informací o hodinovém intervalu, kdy k nim dorazí kurýr s očekávanou zásilkou. Zpřesňování času doručení v rámci služby DPD Private je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu doručování. Navíc pokud se příjemci čas nehodí, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr upravit doručení podle svých potřeb a případně termín jednoduše změnit. Přínosem nové služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také úspěšnost doručení zásilek na první pokus a snížení počtu najetých kilometrů a produkce CO2.

 

Foto:DPD